TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#111810  av GT_rider

har til dags dato ikke sett en eneste episode av LOST.. Har jeg gått glipp av noe.

Når det gjelder tyserbrakker, så går det greit, så lenge det ikke er mercedes. Der går grensa.

#111811  av conniew

Grøndis skrev:jeg å... snart er det LOST!! jippiiiiiii
jah! og så er det dobbelt opp i dag. to episoder på rad. :D

#111812  av ina

følger heller ikke med på lost... har sett det men...

#111814  av Grøndis

conniew skrev:
Grøndis skrev:jeg å... snart er det LOST!! jippiiiiiii
jah! og så er det dobbelt opp i dag. to episoder på rad. :D

:D :D :D :D

#111815  av celicat23

GT_rider skrev:har til dags dato ikke sett en eneste episode av LOST.. Har jeg gått glipp av noe.

Når det gjelder tyserbrakker, så går det greit, så lenge det ikke er mercedes. Der går grensa.
SÃ¥ en mercedes 230 CE eller 190E, det ville bli krise? :)

#111818  av sw20

jeg har hatt en stjernegris... aldri meir....

#111831  av GT_rider

celicat23 skrev:
GT_rider skrev:har til dags dato ikke sett en eneste episode av LOST.. Har jeg gått glipp av noe.

SÃ¥ en mercedes 230 CE eller 190E, det ville bli krise? :)
190E er mer enn krise. kan helt ærlig ikke fordra de bilene. Har rett og slett ikke ord for hvor stygge jeg syns de er.

#111855  av sw20

hadde en 190.... syns ikkje den var av dei styggeste bilane e veit om.. va bare så utroli døft å kjøre den... fikk lyst å kjøpe aksjer og stuff kvar gang e kjøpte den............... :shock:

åsså autolat da..... va gøy på vinteren da.... hehe sladde saldde.. :twisted:

#111857  av Goose

sw20 skrev:hadde en 190.... syns ikkje den var av dei styggeste bilane e veit om.. va bare så utroli døft å kjøre den... fikk lyst å kjøpe aksjer og stuff kvar gang e kjøpte den............... :shock:

åsså autolat da..... va gøy på vinteren da.... hehe sladde saldde.. :twisted:
Du og? Jeg hadde en 86 modell. 190E 2.0l Automat med ABS og Airbag.

Den var sota. Hadde 15" felger med 225 dekk.
Måtte sette på campingvogn fjærer bak for at dekkene skal ikke skrape i skjermen. Dekkene stakk 2 cm utover skjermene. Bilen satt noe helt sinsykt på veien. :lol:

#111917  av bose

weee. da skal jeg snart se film med heftig anlegg.... Har rigga opp kino med PA`N på jobb...14 stk 18" til å skyve luft i bånn skulle vel holde en stund...........? :roll:

#112005  av Ã¸xseth

i går var det spennende med lost, dokteren ble "lite" stressa i går

#112007  av DannyBoy

Ja, du har gått glipp av noe!!!
Deilig med doble episoder ut sesongen da! 8)

#112030  av GT_rider

DannyBoy skrev:
Ja, du har gått glipp av noe!!!
Det har jeg mine tvil om altså..

#112041  av olemm

Noen som har sett How High da? sinnsykt fet film...

Eller White Chicks?

#112055  av Neemi

White chicks er dødsmorsom.
Så den med MR2pia, SW20 og Firewalk når jeg var der.

Lo oss skakk hele gjengen.
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 1166