TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2en min skal bli sterio bil....

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #111515  av sw20

Har fått sponsa
en 8"sub,
en 4 kanals digital forsterker,
front sett og
høgtalere til å ha bak seta!

pluss all kabling og hjelp til å bygge kassene siden eg ikkje ville slippe til noen inne eller på min bil...

tror det kan bli ein bra pakke dette.. og det passer jo meg kjempe bra siden e ikkje har råd å kjøpe noe stor sterio no... men trenger det sårt..

blir mest sansynlig ny pioneer spiller på meg og.... den e har no e en deh 76oo mp3 spiller med alt... bare å komme med bud på den...

skal legge ut mange bilder etterkvart men kan ikkje sei navnet på sterioen enda siden dette er eit heilt nytt merke som dere sikkert aldri har hørt om før....

spiller sykt bra og det beste e jo at fargane dei bruka på komponentane sine e rød svart og sølv på kevlar membranane.....

skulle ha venta til seinere med å posta men e så øsen no at e ikkje klarte det...

sakls montere inn forstrkeren i mårra. samt srekke opp nye kabler siden alt skal vere av "rette" merket... hehe....... men vi får se....blir kansje noen bilder i mårra.....

#111517  av sindrejl

sponsa? tøft! :) gleder emg til bilder

#111527  av GT_rider

håper ikke det at fargene må matche bilen går utover kvaliteten på selve høytalerne.
direkte import dette da, siden vi andre visstnok ikke har hørt om dette merket.

#111561  av sindrejl

GT_rider skrev:håper ikke det at fargene må matche bilen går utover kvaliteten på selve høytalerne.
direkte import dette da, siden vi andre visstnok ikke har hørt om dette merket.
var vel tilfeldig det med at fargene matchet da ;)

#111565  av Goose

Gratis med sponsing da, men noen linker til merket?

#111686  av @lpher

Cool :)

#111743  av sw20

http://www.swissaudioinc.com

det var tilfeldig at fargane klaffa ja...

lydkvaliteten blir ivertfall upåklagelig...

og siden swiss audio sine cd spillere ikkje e npe spes fine å se til.. men bare er en del av sortimentet for å si det sann så blir det mest sansynlig ein
pioneer deh p80 cd spiller i bilen min...
http://www.pioneer.no/no/product_overvi ... id=430-458

skal legge ut masse bilder underveis... :D

gleder meg som en unge til dette...

#111753  av sw20

måtte ut å ta eit bilde..

fikk det meste i går.. men fikk en 10" sub istede for den 8" som der e plass til..

skal bygge annlegget uten å miste plassen til sol lukene.. hehe
her på sunnmøre kan det begynne å regne ka ti som helst å da e det kjipt å måtte kjøre hjem for å hente dei... :roll:

tok eit bilde av den digitale forsterkeren... skal felle den ned her..
Vedlegg
DSCN1913.JPG
DSCN1913.JPG (69.62 kiB) Vist 4213 ganger

#111875  av sw20

var å henta ledningene no i dag.. og fikk snakka litt meir med kompisen min om dette kommer ti å bli bra..

får front settet om ca to uker.. men skal felle ned forsterkeren og bedynne å legge ledninger no til helga..

subben kommer og til helga så da skal e begunne på kasse til den...

måtte bare få lakt ut eit bilde av en 10" sub som en venn av meg skal ha i bilen sin.. spilte utrolig fin bass 8)
Vedlegg
DSCN1922.JPG
DSCN1922.JPG (70.56 kiB) Vist 3078 ganger
DSCN1921.JPG
DSCN1921.JPG (77.07 kiB) Vist 3087 ganger

#111879  av sw20

Dersom noen e interiser i noen fra sviss audio e det bare å sende en pm så skal e videreformidle den til Henrik..

dei har (for mr2 eiere) 8" sub........ genial til å bytte ut den orginale suben med...

noen som har troa på dette prosjektet mitt eller?????????
kjedelig å sitte å svare på egne poster... hehe

#111915  av Trial

Det kommer helt sikkert til å bli bra dette.. :) Jeg venter i spenning på tilbakemelding på hvordan lyden blir,siden det er et relativt ukjent merke(Ihvertfall for meg 8) ) Hvordan er prisen på dette i forhold til for eks Pioneer,sony,Ground Zero osv?

#111932  av Goose

sw20 skrev:Dersom noen e interiser i noen fra sviss audio e det bare å sende en pm så skal e videreformidle den til Henrik..

dei har (for mr2 eiere) 8" sub........ genial til å bytte ut den orginale suben med...

noen som har troa på dette prosjektet mitt eller?????????
kjedelig å sitte å svare på egne poster... hehe
sw20: Absulutt har vi trua på det. Du får et langt bedre anlegg en det du hadde orginalt i bilen.

Keep us posted :wink:

#112033  av GT_rider

tror det blir bra jeg :) Må komme med tilbakemelding om kvaliteten lydmessig. sånn i tilfelle vi andre skulle få lyst til å invistere litt vi og.

Venter på kommentar fra våre bilstereokyndige fra trondheim.

#112045  av sw20

no e ikkje ej noen sann expert på lyd i bil.. men har søtte på med mange som skal ha gromme annlegg som e bygd av flinke folk.. og vil no si at sviss audio har veldig bra lyd! sammenligna med dei..

fikk høre i en golf 3 som det sto to 12" subber i av den typen som e avbilda over, og dei spilte veldig klare (eller ka e skal kalle det) bass slag.. ikkje sanne grøtete bromle lyder .. cervin bass!!! :P

og siden det som skal inn i bilen min skal vere en 8" så vil e tro at den henge fint med dei krappeste slaga og hehe...

Skal ut og se om subben har komt i dag....
så har e levert fra meg mdf tlata den skal stå i til en som skal frese ut slik at e kan felle ned elementet i den...

for da kan glass taket stå oppå den uten at det står på høytaleren...

skal holde dere oppdatert ja... ver du sikker... hehehe