TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Høyttalere i mr2 mk2

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#111975  av Trial

Synes å huske at jeg leste i en gammel post at dette punktet var det beste for jording i mr2?

#111994  av @lpher

Trial skrev:Synes å huske at jeg leste i en gammel post at dette punktet var det beste for jording i mr2?
At det er "det beste" jordingspunktet i mr2...er nok en sannhet med ganske store modifikasjoner :D Sikkert greit nok...men på langt nær godt nok om man skal ha skikkelig(e) forsterker(e) :)

#112009  av Trial

okey,da skal jeg finne et bedre et.. Kanskje Chris har et bra forslag? Selger dere bil-batteri på Bilradio-spesialisten?

#113112  av chris

Trial skrev:okey,da skal jeg finne et bedre et.. Kanskje Chris har et bra forslag? Selger dere bil-batteri på Bilradio-spesialisten?
Jeg bruker der skruen til reservehjulet var skrudd fast. Skrapa bort lakken, og ordna et bra jordingspunkt der. Spilleren min er jorda fast i de skruene bak dash'en.. der originalspilleren's braketter er skrudd fast. Har ingen støy nå :)

Ja, vi selger bilbatteri ;)

#113118  av Trial

Det er jo der jeg har jording å... Merkelig.. Drittspiller.. :wink: Hvor mye tar dere for batterier da?

#113130  av chris

Trial skrev:Det er jo der jeg har jording å... Merkelig.. Drittspiller.. :wink: Hvor mye tar dere for batterier da?
Skal finne ut på jobb i morgen :)