TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En liten GT4 kunkurranse?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#110176  av CelicaTurbo

har ikke fått prøvd så mye mer men har jobbet en del med å prøve å justere bilen slik at den har grep på denne ujevne banen, og jeg må vist ofre en del styrefølelse osv for å få skikkelig grep, har virkelig mykt understell på bilen nå :shock: Men, 7.38 er bestetiden jeg fikk i dag, forbedret fra 7.58 som nest beste så det vil jo si at jeg ikke er noe særlig rutinert på den banen enda. Er fremdeles en god del å gå på med tanke på at jeg ikke kjører fort nok enkelte steder og bremser for mye ned i noen svinger, samt har problemer med å holde meg på asfalten over bakketopper :roll:

#110207  av ToreGTi

Har 6.55 nå,skal prøve å sette den 6.50-tiden til livs senere i dag.. :twisted:

#110257  av Kjelliken

:? ligger forlepig langt unna dere gutter som har mere tid kjønner jeg. tok to kjappe runder med en nesten ustyrlig bil og kom meg ned til en runde på 7.35 etteller annet .. men får neppe tid til mere kjøring har mye fore for tiden bilen skal være klar til ACR.... :twisted:

#110364  av KuHrOn_RaCeR

Er nok bare vi som har fritidsproblemer :P :P

Er konkuransen død eller???

#111755  av ToreGTi

Har nå greid ny bestetid på denne linken :twisted: :

6`50.111

Godt spørsmål det ja,er denne linken død... :shock:

#111769  av CelicaTurbo

ja jeg har ikke fått gjort noe mer i spillet ihvertfall ;)

#111821  av Morten

Sitter hos en kompis og spiller litt nå. Ny tid å slå er:

6:48:457

(det var desverre Henrik og ikke meg som satt tiden... :x )
Vedlegg
DSC02223.jpg
DSC02223.jpg (30.09 kiB) Vist 1554 ganger

#111829  av ToreGTi

Jaja,må vell ta å sette meg ned å kjøre igjen nå da.. :wink:

#111867  av ToreGTi

Har kjørt meg noen runder,og nå er tiden:

6`45.954

Så nå kan jeg legge meg med æren i behold..hehe :D

#112221  av Goose

Endelig fått PS2en min tilbake... så nå er det bare å sette seg og spille... :roll:

#124291  av Kenshin

Klarte runden på 7.12.267 med en Celica SS-II 97 mod. Ikke totalt trimmet. Har brukt en god del tid på å stille inn dempere/cambers/girkasse osv osv, til bilen er som en drøm å kjøre med :wink:

#127619  av Anders gullstein

Har endelig tid til å prioritere litt tidskjøring. Etter litt forskning på oppsett, så har jeg endelig fått bilen stabil, noe jeg skjønner var et problem.

Den tiden på 6:50, ble den satt med hjelp av NOS?

Jeg satte en tid på 7:04, men den har stor forbedringspotensiale, siden jeg var en tur over grusfella mot slutten, samt at jeg kan hente ut enda mer ellers på banen.

#131837  av ToyThom

Bilde
Ha! Ta denne tiden folkens! Jevlig god bil!!

#131840  av TheStig

hehe, ja folk har kjørt både 15 og 20 sekunder raskere