TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• resultat etter vÃ¥ler "testing" av Kamelonen

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #109873  av MR2turbo

jaja, da var en topp helg med masse banekjøring over, og jeg har fått roa ned litt vel tilbake i Sandnes :)

Bilen funka godt på banen på fredagen... hverfall 3 runder... hmmm...
fikk trøbbel med å gi gass, noe som viste seg å være gass-spjeldet som hadde takket for seg...
Rimelig overtrøtt etter -1natts søvn på fredagskvelden prøvde jeg å finne ut av noe, men endte med at jeg tok ut gassspjeldet. selve plata inni hadde fått skikkelig juling samt hullene for lagrene i selve huset. i Tillegg hadde hjulet for gasswiren baket seg løs :roll:

Ble litt pisst da, men begynte å file og rette på delene men ga meg etterhvert og tok meg noen pils i stedet.. hehe
fikk det sammen godt nok på lørdagsmorran, til at jeg fikk kjørt hele helga :)

ellers så trodde jeg at eksosmanifold flensen mot turbo hadde vridd seg, det lakk eksos der, men det viste seg da jeg kikka på det i dag at jeg har blåst ut 5cm av pakningen mellom der... hmmm hmmm...
Bestille nye fra GIK turbo i morra.. :)

men sånn helt utenom det, funka bilen bra på bane nå og syns jeg! går fælt, men jeg venner meg visst fort til effekten :twisted:

så alt i alt syns jeg den klarte testen, og når nytt spjeld og pakning er på plass er jeg klar for ACR!!! :D

#109886  av Erlend

Synes det virka bra jeg! Bra jobba hvis det var det eneste som gikk på bilen - ikke noe alvorlig! En gratulasjon på vel utført arbeide er vel på plass :D Forresten, skal du forsterke noe videre eller prøver du bare igjen neste gang med nye deler? Synd at jeg ikke fikk med meg Gatebil på Våler, men jeg får vel se bilen på neste Gatebil eller iallefall på Dagali :)

#109897  av bose

jeg syns det gikk skummelt bra rundt banen :D takk for en herlig tur :D *pirke ørevåks ut av kjeften*

#109899  av funkes

Har blitt utrolig rå bil det der!
Var helt sikkert mye mer moro å få prøvd bilen fult ut i stedet for småkjøringen på Reve :D

#109933  av kennethx

Jammen, hadde ikke du forsterket det gass spjelet etter at du leste om andre som hadde hatt problemer med det? Var ikke nok det da? Hva gjør du nå da?

#110024  av TomG

VIDEO

#110819  av TomG

KOM IGJEN!!

#110899  av jumbo

Video asap ja, ellers blir det ppp :D

#112477  av Ivar

jumbo skrev:Video asap ja, ellers blir det ppp :D
Pisk på prostata? Parkering på penis? PorPurri Palestina? HVA FAEN?

#112592  av jumbo

Hvem som helst av forslagene dine duger :D