TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#112099  av Dalan

White Chicks er råbra, Wayans brødrene er helt konge :mrgreen:

#112266  av Goose

Fredag, klokken er 14:00 1,5 time på jobben igjen.
13 dager til dama kommer.

Jeg tror ikke man kan være mer lei... :roll:

#112269  av Dalan

Goose skrev:Fredag, klokken er 14:00 1,5 time på jobben igjen.

Hehe, da skulle du sett meg dagen før dama (nå eksen) kom hjem etter ett år i USA, og samme dagen hu kom hjem kjøpte jeg MR2'n min.. Magan var ikke helt rolig da :mrgreen:

#112288  av DannyBoy

GT_rider skrev:
DannyBoy skrev:
GT_rider skrev:har til dags dato ikke sett en eneste episode av LOST.. Har jeg gått glipp av noe.
Ja, du har gått glipp av noe!!!
Det har jeg mine tvil om altså..
Hvordan kan du tvile på det, når du ikke har sett en eneste episode? :roll:

#112327  av Goose

Dalan skrev:
Goose skrev:Fredag, klokken er 14:00 1,5 time på jobben igjen.

Hehe, da skulle du sett meg dagen før dama (nå eksen) kom hjem etter ett år i USA, og samme dagen hu kom hjem kjøpte jeg MR2'n min.. Magan var ikke helt rolig da :mrgreen:
Valge var jo enkel...
Kaste dama kose seg med mr2... Var der derfor hun er eksen din nå? :wink: :roll:

#112553  av Dalan

Goose skrev:Valge var jo enkel...
Kaste dama kose seg med mr2... Var der derfor hun er eksen din nå? :wink: :roll:
Hehe, var vel kanskje ikke akkurat sånn det foregikk, meneh.. :lol:
Men dæven så mye mer tid og penger man får til bilen når man ikke har ei man skal ha løpende etter seg.. :roll:
Ut på damebesøk nå, så da bærer det vel rett i uløkka igjen.. :?

#112558  av cameleon

Dalan skrev:
Men dæven så mye mer tid og penger man får til bilen når man ikke har ei man skal ha løpende etter seg.. :roll:
Tro meg, det finnes jenter som ikke krever at du skal gi de ti laken hver gang dere treffes hehe :wink:
Enkelt å greit. Om de er slik fra før av så drit i de. Er mye kosligere å bli sammen med ei som blir overrasket og skikkelig glad når hun får noe en gang i blant i stedenfor et kjapt "takk" og så var resten forduftet.

#112578  av conniew

cameleon skrev:
Dalan skrev:
Tro meg, det finnes jenter som ikke krever at du skal gi de ti laken hver gang dere treffes hehe :wink:
Enkelt å greit. Om de er slik fra før av så drit i de. Er mye kosligere å bli sammen med ei som blir overrasket og skikkelig glad når hun får noe en gang i blant i stedenfor et kjapt "takk" og så var resten forduftet.
:wink:

#112638  av Dalan

cameleon skrev:Tro meg, det finnes jenter som ikke krever at du skal gi de ti laken hver gang dere treffes hehe :wink:
Hehe, vet jo det da, var ikke særlig dyr i drift hun forrige så var ikke det det stod på ;)
SÃ¥nne materialistiske damer holder jeg meg laaangt unna.. :)

#112643  av Goose

Dalan skrev:
cameleon skrev:Tro meg, det finnes jenter som ikke krever at du skal gi de ti laken hver gang dere treffes hehe :wink:
Hehe, vet jo det da, var ikke særlig dyr i drift hun forrige så var ikke det det stod på ;)
meget bra!:) det gjør jeg og;)

#112644  av cameleon

Goose skrev:
Dalan skrev:
meget bra!:) det gjør jeg og;)
Flinke gutter :D

#112647  av perchr

baah, kjeder meg :roll:

#112652  av Goose

perchr skrev:baah, kjeder meg :roll:
Det gjør ikke jeg.
Har nettop programert en Websiden for en kunde 8)

#112689  av GT_rider

gjør ikke jeg heller. driver å sjekker hvordan samsung mob er i forhold til gode gamle nokiaen min..

#112718  av Goose

Mandag, for en hærlig dag, NOT.
Sitter her på jobben og kjedder men, der på msnen min og det aldri har vært så få ts-ognere pålogget som nå. kun 12 stykker av totalt 55 jeg har på lista.

hm... driver folk å sover ennå? :roll:
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 1166