TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oxygen Sensor??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#112674  av CelicaTurbo

Det er nok greiest om du finner ut hvilken ledning under kontakten som tilsvarer korrekt pin (pinnens navn var ment som en guide til å finne korrekt ledning da). Når du da finner korrekt ledning så kan du jo også undersøke farge/strek på ledningen og finne den igjen bak ved ECU om du heller vil koble til der, da er det jo bare å se etter fargen og deretter forsikre deg om at det funker ;)

#112793  av Raze_r

aha :wink:

#112827  av Raze_r

hmm... det er jo umulig å se hvilken ledning som går til ecu da..!?
for når man åpner boksen så er det jo bare de pinnene og der ser man ikke ledningene :?
også prøvde jeg å ta av boksen og se om jeg kunne se noe men da røk det ene feste :( så lim måtte til der.
for det er 4 fester til å ta av toppen på boksen....
er det en annen mulighet å få opp boksen? så jeg kan se bunnen og hvem ledning det som går opp i den ox-pinnen?

takker for svar :P

#112874  av CelicaTurbo

aner ikke og husker ikke hvordan det er på MR2 lengre, du kan jo se etter blå eller hvit ledning og teste de (stikk en nål lett inn i ledningen slik at du får kontakt inni der, teip over hullet i ledningen etterpå). Ledningen som går fra sensor er trolig enten blå eller hvit, derfor er det mulig at den har samme farge ved diagnoseboksen eller ved ECU.