TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva i svarten?!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #112883  av Ace

Har sittet noen timer nå med å tatt ut hele instrument panelet å satt på nye hvite skiver .... Da jeg koblet til batteriet igjen og prøvde å få start på bilen var det eneste som kom av lyder noen stygge clicke lyder ?!?!
startern?
batteri ?

Hjelp!?! :lol:

#112885  av Zepticon

Folk som deg burde bare holde seg unn alt som heter elektronikk :lol:
Neida...
Hvordan hørtes de "stygge clicke lydene" ut da?

#112914  av Ace

Zepticon skrev:Folk som deg burde bare holde seg unn alt som heter elektronikk :lol:
haha! den som inget våger inget vinner! Er halve morroa det å se hvor mange skruer man sitter igjen med etter å ha plukket fra hverandre ting og tang .... og så satt det sammen igjen.

Hadde voltmeter liggans så ordnet seg kjapt. Fikk bare litt panikk her etter å ha røsket ut instrumentpanelet kort tid før og at jeg da hadde klart å dratt med meg noe vitalt . Viste seg at batteriet var skvær tomt gitt... Hadde glemt å lukke koffert helt og etter at bilen hadde stått noen dager da så har denne lille pæra klart å tappe hele skiten.

#112961  av Johnny_Bravo

Sprøtt. mye rart som skjer ved instrumentpanelet gitt. Jeg byttet også spedo-skivene i min bil og etter det funka ikke vinduene :) ikke det ene releet tok kvelden :) var ikke i nærheten av det engang men shit happens