TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Emblemer pÃ¥ bakluka

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #113040  av BrennaRacing

Noen som veit om toyota og 2,0gti merke bak på bagasjerommet er limt på eller om det er hull igjennom?? Er litt keen på å fjerne de... :D :?:

#113041  av sindrejl

limt såvidt jeg husker

#113043  av cameleon

Er nok limt ja. men da må du nok omlakkere hele bagasjeluka i og med at hele opplegget antagelig er lakka over. Så om du fjerner de vil du nok få skrift der uansett hehe. Så spørsmålet er om det er verdt det hehe.

#113045  av Raze_r

nei. der er hull... ivertfall på toyotalogo merket...
det er to hull, et på hver side,også er det limt rundt

#113047  av lasserj

2,0gti merke er nokk limt med kontakt-lim, lett og lime på nytt! :)

#113050  av Fantare

cameleon skrev:Er nok limt ja. men da må du nok omlakkere hele bagasjeluka i og med at hele opplegget antagelig er lakka over. Så om du fjerner de vil du nok få skrift der uansett hehe. Så spørsmålet er om det er verdt det hehe.
De er fjerna bak til meg :evil:

Vist man ser nøye så er det forsjatt "Skrift" der :lol:

#113064  av PÃ¥l

Har selv fjerna "Toyota" og "Turbo" merket, det er lakkert under, så ikke vær redd for det. Men Toyotalogoen vet jeg ingenting om. selv synes jeg det er fint å bare ha logoen uten de to merkene på siden, litt renere preg da :)

#113116  av BrennaRacing

Bak Toyotalogoen er det hull...Logoen er fjernet på bilen min, så det sitter to plugger der nå...Men er du helt sikker på at toyota skriften og 2,0gti bare er limt?? hadde vært fint å fått bort...syns det ser så rart ut når det er lakka i samme farge som bilen

#113168  av ArildM

Mk1 har heldigvis bare klistermerker ;) Og ørna fremme er det jo ingen som trur er org uansett, hehe :)

#113174  av jumbo

Tror stort sett alle merker rundt baut på bilen min ryker før jeg skal lakkere... men blir tidligst til neste år. Synes bil uten en masse slike betegnelser på bakstussen ser mye mer clean ut...

#113200  av Tor

jumbo skrev:Tror stort sett alle merker rundt baut på bilen min ryker før jeg skal lakkere... men blir tidligst til neste år. Synes bil uten en masse slike betegnelser på bakstussen ser mye mer clean ut...
Jeg regner med at du er typen som heller ikke liker soting av vinduer og streamer i front ruta :)

En mann etter min mumm. Skal være clean...

#113215  av Neemi

Jeg plukket av mine merker.

Toyota skriften og 2,0GTi er limt fast og kan lett fjernes, men som tidligere nevnt så er det kanskje lurt å la det være med mindre du har planer om å lakkere bilen.

Toyota logoen sitter festet i to hull.
Dette merket kan kjøpes nytt hos Toyota om du har planer om å lakkere og det blir ødelagt i forbindelse med at du fjerner det for eksempel.
Samme er det med det foran og.

Tror merket foran kostet nesten 200,- hvis jeg ikke husker helt feil.
Men dette er litt større enn det bak, så kan hende det er billigere.

#113248  av jumbo

Tor skrev:Jeg regner med at du er typen som heller ikke liker soting av vinduer og streamer i front ruta :)

En mann etter min mumm. Skal være clean...
Moderat soting kan/er fint, men som alt annet kan det lett overdrives ja...

Streamer trenger ikke kommenteres en gang

#113297  av BrennaRacing

Neemi skrev:Jeg plukket av mine merker.

Toyota skriften og 2,0GTi er limt fast og kan lett fjernes, men som tidligere nevnt så er det kanskje lurt å la det være med mindre du har planer om å lakkere bilen.

Toyota logoen sitter festet i to hull.
Dette merket kan kjøpes nytt hos Toyota om du har planer om å lakkere og det blir ødelagt i forbindelse med at du fjerner det for eksempel.
Samme er det med det foran og.

Tror merket foran kostet nesten 200,- hvis jeg ikke husker helt feil.
Men dette er litt større enn det bak, så kan hende det er billigere.
Takk for tipset...Men det er lakkert under merkene?? Kan jo bare ta d av å hvis det blir alt for stygt, så kan jeg jo bare lime det på igjen...fjernet alle merkene på den gamle bilen. tok litt tid å få bort alt limet, men det ble bra til slutt

#113324  av Neemi

Det var lakkert under mine hvertfall, men det kan jo variere.
Kan jo være at bilen har vært omlakkert tidligere og merkene satt på i ettertid for alt jeg vet.

Men som du sier, plukk de av og sett de heller på igjen om det ikke ser ut ;)