håper virkelig ikke jeg har vært uheldig med denne bilen og..
case:
noen ganger (i perioder) "knitrer" det på et spesielt område når jeg trykker inn gasspedalen...virker ikke som om dette er turtall avhengig..
hvis dere forestiller dere gasspedalen "tegnet" under, så er null gass til venstre:
null|----------------|max
knitringen foregår her ca.:
null|--|||-----------|max
i tillegg bruker den for mye olje...dvs ca en liter på ei uke med litt mer enn vanlig kjøring...mulig dette bare er oljefilteret?
syns bare det begynner å bli litt mye nå...hadde det ikke vært for fattern, ville jeg ikke kunne fikse noe som helst egentlig...og det er litt kjipt..
noen som har noen innspill?
-memo
case:
noen ganger (i perioder) "knitrer" det på et spesielt område når jeg trykker inn gasspedalen...virker ikke som om dette er turtall avhengig..
hvis dere forestiller dere gasspedalen "tegnet" under, så er null gass til venstre:
null|----------------|max
knitringen foregår her ca.:
null|--|||-----------|max
i tillegg bruker den for mye olje...dvs ca en liter på ei uke med litt mer enn vanlig kjøring...mulig dette bare er oljefilteret?
syns bare det begynner å bli litt mye nå...hadde det ikke vært for fattern, ville jeg ikke kunne fikse noe som helst egentlig...og det er litt kjipt..
noen som har noen innspill?
-memo
o 1996 Toyota Celica 1,8
x 2000 Lexus IS200 Sport (solgt)
x 1990 Toyota Celica 2.0 GTi (banebil nå)
x 1986 Toyota MR2 mk1
x 2000 Lexus IS200 Sport (solgt)
x 1990 Toyota Celica 2.0 GTi (banebil nå)
x 1986 Toyota MR2 mk1