Morten skrev:erling skrev:Går nok fint det. De bruker vel varme ved tørking, så da herder den vel ganske bra...? Bare til å ta det litt pent & pyntelig når du monterer.Det er akkurat det... han mente at tørking i varmeskap som vanligvis blir brukt ikke var så smart med glassfiberdeler, da selve glassfiberen ble svekket av det? Virka seriøs og gav godt inntrykk når jeg diskuterte med ham så ender nok på å høre på rådene også.
erling skrev:Dessuten monterer du sikkert uansett, og tar med disse kalde føttene på turen. Ikke så lett å holde pølsene unna når du sitter med en stabel nylakka styling.Kan bli tøft ja.. men har jeg klart å holde meg i et år så klarer jeg sikkert et par uker tilEtter å ha grublet litt på det regner jeg med at motorlokk og vinge kommer på til uka (er jo ikke spesielt utsatt for steinsprut). Mens front, skjørter og splittere får ligge og herde til jeg kommer hjem igjen.
Anbefaler deg virkelig å vente ja.
Vet ikke om du kikket på frontleppa mi når vi var på Våler jeg, men den er mindre pen etter en viss langtur ikke så altfor lenge etter lakkering.
Er nok pent nødt til å lakkere opp min igjen jeg.