TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Et godt kjøp??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #113290  av byggen

Kjøpte meg nettop ein 1996 celica. Den har noen små bulker i skjermene, ellers god stand. nyoverhalt motor, Pioneer anlegg til 10 000 + noen ikkje så veldig fine O.Z felgar:P kjørt 188 000 km... Betalte 66 000,- Var dette ein god pris?

#113292  av Tor

Jeg vil tro at du gjorde et lite kupp her ja. Om det ikke er noen andre skulte feil på bilen.

#113301  av kaimagne

Var ingen upris det, såfremt det ikke er noen skjulte feil og mangler. Nå vet ikke jeg hvilken kjøpsavtale du har, men kjøpsloven gir deg visse rettigheter innenfor 14 dager tror jeg det er.
Vil du være helt sikker, tar du deg en tur til Toyota eller NAF og ber dem om å sjekke over bilen for deg. Den har nettopp passert 180.000 km, så da burde den hatt den største hovedservicen disse modellene har, så det kan være at den nettopp har vært på service. Hvis ikke, vil jeg anbefale deg å få gjennomført den servicen. Den koster ca 4000 kroner.

Har hatt en sånn en tidligere, også den hadde nettopp runda 180.000 da jeg solgte den, og jeg visste ikke om noen feil og mangler, og tror ikke det var noen heller. TSlackM her inne kjøpte den, og jeg tror ikke han føler at han er lurt, ennå han betalte vesentlig mye mer for den enn det du gjorde.

Du får ta noen bilder av bilen og legge ut her! :) Vi liker bilder! :)

#113372  av Gjertsen

Om det er bilen du har på avartar bildet ditt, så er vel ikke den fargen den letteste å selge!?
men prisen var ok!

#113426  av byggen

Bilen har nettopp vært på service hos jæger i bergen...
Fargen er ikke så nøye... planlegger et lite proskjekt, så d blir vel omlakkering også;) takk for responsen :D

#113427  av byggen

bilder kommer, den står i garasjen, klar for å få tilpasset veilside kit`et;)

#113520  av byggen

Ja, det er jeg som har kjøpt den...

#113740  av Etelleran

Gratulere! :D

#113802  av byggen

Takker! :D