TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#113405  av cameleon

celicat23 skrev:
cameleon skrev:
celicat23 skrev:Endelig: grand theft auto - san andreas kom ut til x-box i går. Digg å få spilt det igjen. PS2'n tok kvelden av overdreven spilling av san andreas, så nå er det xbox'en sin tur!!
Det er så konge spill det :D

Hadde vært moro med gta norge. Fått fem stjerner om man kjører 60 i 50 sone o.l :P
Ja. Og samme hvis du modder bilen med nye felger osv.
Hehe, jepp :wink:

#113411  av Goose

Hvis noen trenger så har jeg 2 store PDFer med game guide og detaljerte kart...

#113874  av mr_2

Noen andre som ikke gidder å gå ut idag? :roll:

#113877  av Goose

jeg...
Går skjelden ut.. Sitter helelr hjemme når dama er ikke med med ;)

#113879  av mr_2

Er jo litt gøy å gå ut uten dama og da...slipper å få kjeft om at du er for full osv.osv. :lol:
Nei jeg gadd bare ikke idag.Er temmelig lat på fredager :roll:
MEN!!Imorgen kommer jeg tilbake for fullt :twisted:

#113882  av Goose

mr_2 skrev:Er jo litt gøy å gå ut uten dama og da...slipper å få kjeft om at du er for full osv.osv. :lol:
Nei jeg gadd bare ikke idag.Er temmelig lat på fredager :roll:
MEN!!Imorgen kommer jeg tilbake for fullt :twisted:
Hehe, jeg satt hele dagen og mekka bil.
Fått en del snaks fra usa i dag så det måtte inn i bilen ;)

#113889  av mr_2

Ã…ja?info?

#113901  av Goose

bare noen pærer og neon :wink:
Monterte sånn neon over føter i dag da... rød:)

#113911  av jumbo

mr_2 skrev:Noen andre som ikke gidder å gå ut idag? :roll:
Er "ute" ca 2 ganger i året for min del hehe

#113915  av celicat23

Klokka er 05:50 på en lørdag morgen. Jeg er våken, og jeg skal på jobb. ÆÆÆÆÆÆSJ!!!!!!!!!!!!!

#113916  av arntkjetil

Klokke er nå 08:00, å den brune drikken fra i går sitter fortsatt i hode. Aldri skal man lære, men fy faen så godt.

#113921  av Goose

arntkjetil skrev:Klokke er nå 08:00, å den brune drikken fra i går sitter fortsatt i hode. Aldri skal man lære, men fy faen så godt.
Misuner deg ikke.

Alle pengene jeg skulle ha brukt på alohol bruker jeg på meg selv ellerbilen eller dama.

Men så er det spørsmålet om jeg noen gang har drikket alhol? hm... Nei.. eller Jo litt sjampanje på nyttårs aften i år 8)

#113926  av Remi

gjør meg ingenting at folk ikke drikker.. men folk som eks Juvente som skal ha andre til og droppe alkoholen gjør meg forbanna

#113960  av mr_2

WORD 8)
Har opplevd et par ganger at avholdsfolk har spurt om jeg synes det er kult å drikke.Det blir faen meg for dumt å spørre om noe sånt.
Jeg drikker kun øl.Og jeg drikker det fordi jeg synes det er godt,PUNKTUM!At jeg har en tendens til å bli littegranne "snøblind" etter stort inntak,er bare en lei bieffekt :roll: :lol:

#113969  av ina

Jeg drekker!!! Og er stolt av det... Hehe... Nei da... Men nå skal jeg snart på bursdagsfest og da regner jeg med at en norsk helflaske blir borte... Har forresten heller ikke no i mot avholds mennesker... Bruttern drekker ikke eller no og han er ram til å sjenke folk og fy f... han kan lage liv på fester!! Kjempe morsomt!!! Ha en fin kveld alle sammen da! Det skal hvertfall jeg prøve å ha!! :D
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 1166