TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff Nord 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#114100  av ST205RR

ja ble jo en fin helg dette, vil takke tojo for godt sammarbeid anng planlegginga av treffet og ellers alle andre som føler di har bidratt

takker også markus for påsitter turen i camelonen, bilen din går jo bare helt værst :twisted: :twisted:

håper ellers alle hadde ei bra helg på ACR og håper stemningen for et nytt treff i nord er til stede neste år også

#114102  av MR2WideBody

Noen som har bilder?

#114108  av ArildM

Dritfett dette :) Morro å få ligge litt bredt i svinga ;) Første gang på bana for min del, så jeg lærte mye :)

Har no film/bilder på kamera, skal se igjennom når jeg våkner (trøtt...).

Synd jeg ikke fikk tatt så my kontakt med folk fra klubben, menne var så my mas i fra de andre at jeg fikk ikke tid :)

Same time same place, next year :)

#114111  av Toyota4ever

Gjett om en som er misunnelig på dere :cry:
Kom me bilder og film folkens....... :D

#114120  av _speedy

Bra treff...Vil si den beste dagen var i dag. Lite biler og bra vær...Fikk noen runder i cab til og med! 8)
Har filmet masse, blir vel redigering til uka. Kanskje noe film kommer ut på nett og.. :)

#114122  av memo

før vi visste ordet av det hadde pudding (puddingvideos.com) montert kamera i RvRacing bilen vår, + at han filmet fra post da vi kjørte..

ble litt show og gode rundetider.. får se hva han klarer å skvise fram av film :)

#114130  av supratt

Kom nettopp hjem fra ACR nå..

Har vært ei kjempehelg med svidd gummi og DYR gummi, men gøy allikevel :wink:

Og JA, som tidligere nevnt her, bilen din er VÆRST :twisted: Marcus....
Stikkflammer og gode greier, HELT RÃ…TT.... :shock:

Trøtt som få nå, og ja bilder vil nok komme etter vært..

Alle dere TS-ognere som var der gjorde helga minneverdig og kul, takk for ei flott helg alle sammen. :D

Blir en tur til i år ja :wink: :lol:

#114131  av Tor

Kom akkurat hjem har også :) Supert treff med masse nye mennesker.

Noen jeg savnt var tojo og ST205RR? Var dere der? Spurte de fleste ts-ognerne om de viste hvor dere var, men ikke noen som hadde sett dere :(

#114132  av tojo

Tor skrev:Kom akkurat hjem har også :) Supert treff med masse nye mennesker.

Noen jeg savnt var tojo og ST205RR? Var dere der? Spurte de fleste ts-ognerne om de viste hvor dere var, men ikke noen som hadde sett dere :(
Hmmm rart vi var der hele helgen..ST205RR med bil og jeg uten grunnet ras(igjen).

#114134  av Tor

Ok, siden jeg ikke kjenner dere av utsende så er det mulig jeg har spasert rett forbi dere....

#114138  av memo

Tor skrev:Ok, siden jeg ikke kjenner dere av utsende så er det mulig jeg har spasert rett forbi dere....
jeg så deg ihvertfall :)

#114152  av Speeder

Da har jeg også fått snublet inn døra :lol:

10,5 timer, og 101mil fra ACR :)

Synsyk artig helg med mye kjøring. Ingen tekniske problemer,og bare hyggelige toyota-follk.
36mil på bane resulterte i 2 blakslitte slicks 8)

Bilder og en liten filmsnut lastes opp nå, og vvil bli lagt ut under media.

#114164  av ST205RR

Tor skrev: Noen jeg savnt var tojo og ST205RR? Var dere der? Spurte de fleste ts-ognerne om de viste hvor dere var, men ikke noen som hadde sett dere :(
var dær hele helgen å kjørte på banen fredag lørdag og søndag :roll:
 #114166  av torjusrr

Var der æ å.
jeg så på for det meste, men fikk meg en tur på banen på lørdag. i en kamerat sin vw CADDY.(NORDIALOG)
vi var sikkert de som kjørte senest rundt banen hele helga. men jeg er faen mæ bitt av basillen, og om ikke lenge til blir det bane bil på meg.

#114167  av @lpher

Detta var DRITBRA gutter!! :D Kjøring på bane...bra vær...demo av anlegget i supran...og "noen" pils på kveldene gjorde susen det gitt :D

Vil takke alle involverte som har gjort denne helga mulig...kjempetøft! ...keep it up! :D

Artig å treffe gutta boys her inne også...enklere å forholde seg til...når man har mer enn bare en avatar å huske folk for! :D

EDIT: Eneste skårene i gleden for oss Trønderne var vel at Supran til Carl ikke var "helt fornøyd" med livet...og at Sindre's "lille sorte" fant det for godt å legge igjen mesteparten av eksosanlegget en eller annen plass på banen....
Sist redigert av @lpher den 13 jun 2005 13:39, redigert 1 gang totalt.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23