Var på tur til Fredrikstad i helga, å på veien merket jeg at det var no feil med bilen. Når jeg ga på så skjedde det lite..Bilen gikk forover, men den hadde ikke det samme draget som den pleier å ha. Jeg holdt gassen i bånn for å skjekke hva som skjedde, så plutselig nappa det til, å bilen dro på som F**N. Dette skjedde mange ganger. Noen ganger skjedde det når jeg skiftet gir å skulle til å gi på, mens andre ganger skjedde det når jeg akslererte å bilen lå på 4000 rpm. Enkelte ganger hjalp det hvis jeg slapp gassen noen sekunder, før jeg ga på igjen.. Motoren fusket også litt når jeg kjørte på lavt turtall i 1 og 2 gir. Noen som veit hva det kan være?? Kan for mye olje være grunnen.?? Motoren min bruker masse olje, så jeg fylte på en del olje på torsdag kveld, å da tror jeg at jeg kanskje fylte litt mye. I dag kjørte jeg hjem fra jobb, å da var plutselig motoren helt normal igjen. Men det var bare en kort tur, så det kan jo komme tilbake igjen... Noen som veit 

- 2006 Lexus IS 220d
x 1998 Nissan 200sx s14a
x 1991 Toyota Mr2 2,0 GTi
x 1993 Honda Accord 2,0 Ex
Gud må ha vært råner. Hvorfor tror du han skapte trær med samme form som Wonder Baums??
x 1998 Nissan 200sx s14a
x 1991 Toyota Mr2 2,0 GTi
x 1993 Honda Accord 2,0 Ex
Gud må ha vært råner. Hvorfor tror du han skapte trær med samme form som Wonder Baums??