TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TrÃ¥de om min Celica GT-FOUR

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#114320  av TheStig

hva ble pris ferdig importert?

#114352  av CelicaGT

3500 betalte eg, er ein på jobben min som tar desse inn. Trur han selger dei for 5500,- ca...

#122931  av CelicaGT

Da var eksosen bestillt fra Fensport. Får den i slutten av neste veke. Har bestillt litt blå silico av kollevold også :D

#122946  av ST205RR

hvilken type/størrelse på exos?

#122999  av CelicaGT

Vart Mongoose 2,5" med 4,5" endestuss. Så blir det bestillt Aussie 3" downpipe til høsten.

#123119  av MR_T

CelicaGT skrev:Liten Update:

Sideskjørta er monterte
Hvordan monterte du de? borret til alle clipsene eller limte skjørtet på? event hvordan fikk du clipsa på riktig plass?

T.R

#123142  av CelicaGT

Eg borra til alle klipsa.

Tok vekk eit plast deksel som ligger mellom innerskjermen og nede på hjulbuen framme ( ein slags liten skvettlapp)

Så målte eg på skjørta, avstanden fra enden til første klipset, så fra enden av skjørtet til klips nr 2 osv.

Så la eg skjørtet inntil bilen og såg korleis det skulle sitte på. La maskerings teip der toppen av skjørtet går inntil bilen slik at eg kan måle høgda ned til klipsa på bilen. Så målte eg høgden fra kanten på skjørtet og ned til klipset. Målte opp samme høgda fra tapen og ned der eg skulle borre hol. Streka med blyant.

Elendig forklart... :? :? :lol:
Skal sjå om eg kan mekke ei tegning i paint :-)

#123147  av CelicaGT

LOL Skikkelig dårlig tegning men.....Håper det forklarer litt korleis eg gjorde det..
Vedlegg
skjørtmontering....JPG
skjørtmontering....JPG (471.04 kiB) Vist 1806 ganger

#123199  av TheStig

TheStig skrev:hva ble pris ferdig importert?
Nei jeg tenkte på bilen..? :)

#123233  av CelicaGT

Kjøpte min for 230000 av ein som måtte selge pga han vart sittande igjen med huset etter ei skillsmisse. Han hadde betalt 269000. Eg skifta clutch på bilen når eg fikk den.

#123251  av CelicaGT

Liten Update: Samco feen var innom med ein pakke :-)
Skal ta fleire slanger, men hadde ikkje tid til meir idag...

Btw Har fått nytt skilt. Noken som har bilde av korleis dei har gjort det med lite skilt bak???? Mitt skilt er LH USA (Lite Høgt usa)
Vedlegg
samco1.JPG
samco1.JPG (331.27 kiB) Vist 1765 ganger
samco2.JPG
samco2.JPG (415.8 kiB) Vist 1774 ganger

#123292  av TheStig

heeey, urettferdig. Jeg vil også ha de der. Er det et kit fra Fensport? Pris ferdig levert ?

edit: ser nå at du har kjøpt en pose og klippet til selv..?

#123384  av Hyperion

CelicaGT skrev:Liten Update: Samco feen var innom med ein pakke :-)
Skal ta fleire slanger, men hadde ikkje tid til meir idag...

Btw Har fått nytt skilt. Noken som har bilde av korleis dei har gjort det med lite skilt bak???? Mitt skilt er LH USA (Lite Høgt usa)
Jeg har akkurat laget en løsning der, skal ta bilde og legge ut. Lagde en liten plate som jeg lakket svart og festet skiltet på den. Enkel løsning, men ble egentlig rimelig kurrant synes jeg.

#124055  av CelicaGT

Eksosen er i hus. Blir montert til helga. Ser litt grommare ut en den orginale :twisted:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7