TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• turbofløyte/turbo whistler!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #114349  av Paulsen86

hva er en turbofløyte/turbo whistler??

hehe...

hørt noe om at man fester i enden av eksosen, og at man kan få turbo lyd.. noen som har hørt om det? eller har erfaring?? hehe

#114356  av GT_rider

vet det finnes ja. har sett det i aksjon, og det virker bare for dumt. enten så har man turbo, eller så har man ikke turbo.

#114388  av Paulsen86

hehe, ja vet..

åssen hørtes det ut??

#114412  av GT_rider

ikke helt som turbo syns jeg, lavere og mer pinglette. vanskelig å beskrive egentlig. må nesten høre det selv, og bedømme lyden deretter.

#115044  av BrennaRacing

De har alt mulig dritt på mobilsentrum ass....Kjøpte spinners hjulkapsler til den gamle bilen min der (veit jeg er harry :D ), men de spinnern gikk ikke rundt, fordi de satt fast i felgen. En kamerat kjøpte samme kapslene å de funke ikke der heller...Sendte dem tilbake jeg :D

Har man en gammel blodharry Sierra så er det sikkert morsomt med sånn "turbo" lyd, men det er heldigvis ikke alle biler det passer på :D

#115287  av FireFox

Du får turbo lyden ja, en liten stund hvertfall, til den tetter seg igjen med sot å dritt :P + at du mister mye effekt av den. en kamerat kjøpte en sånn en.. når han tok den ut igjen var det som om bilen fikk 20hk ekstra :P