TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff Nord 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#114174  av henrixxx1

vell... ble ikke helt som planlagt denna helga... var 5biler som kjørte fra harstad fredag ettermiddag... jeg hadde HELDIGVIS ikke MR2'en med meg(kjørte en 306 cab til en kamerat).. ihvertfall så ble det litt hardkjøring før saltfjellet.. så av en eller annen grunn så slakket jeg ned å la meg i cruise fart, noe de andre ikke gjorde... å da kommer en sivil up-bil å kaster seg ut fra et kryss rett forran meg å legger seg på hjul etter de andre.. dette førte til at de 4 bilene forran meg mistet lappen å vi måtte snu å kjøre hjem ijen 1 time fra mo i rana...
MAX SURT :cry:

#114185  av Blueman

henrixxx1 skrev:vell... ble ikke helt som planlagt denna helga... var 5biler som kjørte fra harstad fredag ettermiddag... jeg hadde HELDIGVIS ikke MR2'en med meg(kjørte en 306 cab til en kamerat).. ihvertfall så ble det litt hardkjøring før saltfjellet.. så av en eller annen grunn så slakket jeg ned å la meg i cruise fart, noe de andre ikke gjorde... å da kommer en sivil up-bil å kaster seg ut fra et kryss rett forran meg å legger seg på hjul etter de andre.. dette førte til at de 4 bilene forran meg mistet lappen å vi måtte snu å kjøre hjem ijen 1 time fra mo i rana...
MAX SURT :cry:
Huff hufff d hørtes max surt ut ja :/ Menmen er d nu bare å kjøre fint å helle rive ifra dere på bana....

#114188  av mr2die4

Det er vel ikke akkurat uvanlig at de kjører med sivilbiler på saltfjellet hele helga for å si det slik. De gjorde det på søndag også, og det var vel en del som fikk ett lite plastkort mindre i lommeboka..

#114229  av Tor

Det skal sies at jeg fikk 3600 ,- i bot på turen nordover fra ACR ja. Hadde 100 i 80 Sonen :(

Men over salt fjelle friska det på for min del iallefall :)

#114313  av B_Quist

Er det ingen som har tatt bilder fra ACR?? Så vi stakkarne som ikke kom oss dit får se litt også :D

#114318  av Speeder

B_Quist skrev:Er det ingen som har tatt bilder fra ACR?? Så vi stakkarne som ikke kom oss dit får se litt også :D
Sjekk media-forumet :wink:

#114319  av B_Quist

Flotte greier :wink:

#114397  av Tor

Jeg har knipset 265 bilder :) Orker ikke legge ut alle sammen.

#114407  av chris

Kjempebra treff, veldig bra arrangert hele sommertreffet. Eneste som var en heller patetisk opplevelse var bilstereo-"konkurransen".. fatter ikke arrangørene velger å la den gjengen der ta seg av bilstereo-delen. Satse på noen nye neste gang kanskje? ;)

Ellers var det veldig synd med Supraen til Karl, som valgte å si takk for seg på lørdagskvelden, med gåen veiv..

Til dere som mista lappen på vei til og fra treffet.. det er ikke synd i dere, for dere ble alle advart på forhånd ;)
Sist redigert av chris den 14 jun 2005 21:02, redigert 1 gang totalt.

#114408  av kennethx

Tor skrev:Jeg har knipset 265 bilder :) Orker ikke legge ut alle sammen.
Hei, fikk så vidt slått av noen få ord med deg Tor, fikk bilen min opp å gå igjen på søndags ettermiddagen, takket Toyo som hadde en supra banke sensor som vi fikk koblet på med litt hobby mekk :)

#114409  av kennethx

Bilder kan jo evt lastes opp til ftp serveren vår, det er jo litt enklere med mange bilder :)

#114422  av Blueman

Chris: Hva som gjore bilstereo konkurransen så dårlig ?

#114424  av Speeder

chris skrev:
Ellers var det veldig synd med Supraen til Karl, som valgte å si takk for seg på lørdagskvelden, med gåen veiv..
Hva ble løsningen på dette da?

Kan ikke fatte hvordan veiva skulle ta skade av noe sånt men :?: :roll:

#114451  av @lpher

kennethx skrev:Bilder kan jo evt lastes opp til ftp serveren vår, det er jo litt enklere med mange bilder :)
Ja....hiv dem ut på FTP'en..now! :D

#114452  av @lpher

Speeder skrev: Kan ikke fatte hvordan veiva skulle ta skade av noe sånt men :?: :roll:
"Noe" har plaga den motoren en stund...så det var nok en ren tilfeldighet at den takka for seg akkurat i helga...
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23