TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Okei gutter trenger hjelp nÃ¥.. Mr2turbo kjøp

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #114862  av Remi

okei sia det begynner og bli varmt rundt bilkjøp nu så kommer æ til og poste biler her og håper på vurderinger.. her e første :

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 682&pos=31

hva synes dere om prisen ? km stand? synes personlig den va liten.

MVH Remi

#114864  av Mr2stord

bilen ser jo meget bra ut, kan jo sikkert få prisen noko ned på den og. Sjekk service hefte og(tenkte på km standen)

#114871  av Remi

noe spes man burde se etter på MR2 turbo ? vurderte og dra og se på bilen
 #114890  av andre 1

klikk på sjekk for heftelser på den anonsen så er du sikkert ikke så innt alikavel....
 #114891  av Dalan

andre 1 skrev:klikk på sjekk for heftelser på den anonsen så er du sikkert ikke så innt alikavel....
Oi, han har lån med sikkerhet i bilen.. Ånei ånei :o :o
De 85.000,- ser du jo selvsagt til at blir betalt tilbake når du kjøper bilen da vetu ;)

Ser jo grei ut fra annonsen den, dra og se på den da vel :)
 #114894  av torjusrr

ser jo veldig bra ut det der.. bare sørg for at panten i bilen blir betalt av selger. ellers så var det vel en fin pris. spess med tanke på han kan diskutere? (synes folk er litt rare sånn, hvorfor skriver de det. en kjøper vil jo prøve å diskutere uansett. her vet man jo at han kan senke litt)
lykke til med kjøp!

#114899  av andre 1

sikkert et bra kjøp ja! tenkte bare det ville være lurt å si at det er heftelser på bilen ,mange sleipe folk der ute!

#114907  av lexusmann

Dere BØR bli enige om at selger tar seg av panten, ja....er jo bare rett og rimelig også da....

#114909  av orjano

hay..

det er jeg som eier mr2`en..
Klart at panten blir sletta når et evt salg foreligger...Har ikkje sansen for kjeltringer..
Selger bilen grunnet at jeg var i ei arbeidsulykke som førte til at jeg må omskoleres. Har ikkje råd til å ha bilen når jeg ska studere.

#114912  av mralp

Løp og kjøp, turbomr2 er stor moro :)

#114917  av Elzin

litt off topic, men hvordan i h**** fikk han lån\pamt på en så gammel bil??

#114920  av Remi

orjano skrev:hay..

det er jeg som eier mr2`en..
Klart at panten blir sletta når et evt salg foreligger...Har ikkje sansen for kjeltringer..
Selger bilen grunnet at jeg var i ei arbeidsulykke som førte til at jeg må omskoleres. Har ikkje råd til å ha bilen når jeg ska studere.
At panten blir sletta er jo en selvfølge. betaler ikke 145k + 85 :)
har du noen eier historie på den eller?

#114929  av angrykid

Elzin skrev:litt off topic, men hvordan i h**** fikk han lån\pamt på en så gammel bil??
Jeg har også lån/pant på min bil, og den er 90 mod. :) bare å godsnakke litt med banken det, eller ha gode bankforbindelser.

Ontopic: ser jo grei ut denne, remi.. go go ta en titt å bli frelst :)

#114930  av Remi

angrykid skrev:
Elzin skrev:litt off topic, men hvordan i h**** fikk han lån\pamt på en så gammel bil??
Jeg har også lån/pant på min bil, og den er 90 mod. :) bare å godsnakke litt med banken det, eller ha gode bankforbindelser.

Ontopic: ser jo grei ut denne, remi.. go go ta en titt å bli frelst :)
For og si det sån. du vet jo korsn æ e. :D drar æ og ser på den /prøve kjøre så har han fått solgt biln :D :D

#114936  av CelicaTurbo

Akkurat, så dra å se på bilen da! ;) Men men, generellt om panten (heftelsene), er ikke værre enn at man selv får nummer til hans bank og får vite der hvor mye som gjenstår, så betaler man direkte til banken og mellomlegget går til selger. Om man selv finansierer bilkjøpet i din bank er det enda enklere; da ordner bankene opp seg imellom så lenge det blir informert om at det er heftelser ;)

edit: en annen ting, både min tidligere MR2 og min Celica har vært finansiert med pant i bilen (selv om de var eldre enn 10 år) men i all den tid jeg har eid bilene så har verdien for heftelsen i brønnøysund aldri blitt oppdatert, dvs at den summen som blir opplyst der trolig er ganske feil ;)