Var på Toyota og bestilte rådelager, men de hadde kun 1stk av de jeg trengte på lager i norge. Jeg trengte 3stk av mark3 og 1stk av mark1, og de hadde mark1, som tilfeldigvis var den som virket mest slitt. Tok med 1stk mark2 i tilfelle....Spurte også etter den plastiken en legger i mellom for å måle slitasjen, men personen bak disken skjønte ikke hva jeg mente. (De resterende mark3 måtte bestilles fra Belgia....!!?)Det endet med at jeg byttet den ene jeg fikk, og bankinga ble borte. Men etter en stund startet bankingen igjen. Kan være en sylinder 3 som også virket slitt, eller er klaringen for stor på den jeg byttet.....
Spørsmål 1: Hvor får en tak i denne plastikken en legger i mellom ?
Spørsmål 2: Er klaringen for stor, kan en gå opp på "marken"?
Spørsmål 1: Hvor får en tak i denne plastikken en legger i mellom ?
Spørsmål 2: Er klaringen for stor, kan en gå opp på "marken"?
Mine prosjekter som ikke hadde vært realisert uten hjelp fra "bil-kompiser" her på Ts-ogn:
Mr2 Mk1 3vzfe.Ms2.Edis-6.Lc-1.
Mr2 Mk1 1uzfe.Ms2.Edis-8.Lc-1.