Er på leting etter CS så er bare spørsmål om tid før den står i oppkjørslen. Jeg er meget klar over søkefunksjonen og har nå suttet fra klokken 3 i natt til nå.. hmm ja er vel 6 snart.. at kvinnfolket ikke blir lei av å rope på meg er utenfor min fattevne.. jaja.. spør nå siden det er mye å lese samt mye frem og tilbake i forhold til hva folk ønsker.. here we go:
tsv saken må strupes. Den er grei, men har forstått det slik at da går bilen dårligere siden trykket faller på 3,4 og 5 gir..? Mao trenger man trykkjusterer.
Her er nemlig det største spørsmålet. Jeg så ikke for meg å bruke mange tusen foreløpig på en elektronisk sak så hadde håpet at en mekanisk billig enhet gjorde samme nytten? Skal kjøre på 0.8-0.9 bar mtp driftsikkerhet og har ikke bruk for noe to trinn regulering, innvendig stilling osv. Det blir et trykk og ferdig med det. Hvor kan en slik enkel sak kjøpes? Bleed ventil er ikke å anbefale forstår jeg....?
Litt corny spørsmål, men er ikke den aussie downpipe 3" ? Da kan den vel ikke passe på det originale eksosanlegget? Og det er vel i downpipe at katten sitter? Altså her mesteparten av strupingen er..
Endel spørsmål, men regner med endel av dere har svarene klare
tsv saken må strupes. Den er grei, men har forstått det slik at da går bilen dårligere siden trykket faller på 3,4 og 5 gir..? Mao trenger man trykkjusterer.
Her er nemlig det største spørsmålet. Jeg så ikke for meg å bruke mange tusen foreløpig på en elektronisk sak så hadde håpet at en mekanisk billig enhet gjorde samme nytten? Skal kjøre på 0.8-0.9 bar mtp driftsikkerhet og har ikke bruk for noe to trinn regulering, innvendig stilling osv. Det blir et trykk og ferdig med det. Hvor kan en slik enkel sak kjøpes? Bleed ventil er ikke å anbefale forstår jeg....?
Litt corny spørsmål, men er ikke den aussie downpipe 3" ? Da kan den vel ikke passe på det originale eksosanlegget? Og det er vel i downpipe at katten sitter? Altså her mesteparten av strupingen er..
Endel spørsmål, men regner med endel av dere har svarene klare