TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Norsk Supra mkIV register

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#87651  av TurboKnut

Riseng skrev:@lpher;

den røde skadesupraen er solgt. tror det var knut fossum som kjøpte den?
ringte selv på den, og hadde kjøpt den hadde jeg bare ikke vært 1 dag for sen...!
Nei - var nok ikke meg som kjøpte den :( . Bilen skal repareres og ch.nr er oversendt til registret til @lpher.

#105389  av ekkoj

Hei. Var på rudskogen igår.

Der gikk det en Lilla supra med turbo og original-felgene, BP 9ettellerannetskilter. (venstrestyrt)

Mistenker at det var manuellgir også, for det lukta svidd clutch av den når den kom forbi (men jeg kan ha tatt feil, det kan ha vært en annen bil :) )

Er denne med her?

#105392  av TurboKnut

Ja det er den Supra'n som var "@lpher-farget" i fjor som TG bil tok inn.
Den har nå blitt farget om og bilder et.c er oversendt kartotekføreren.

#107035  av ErikG

Ja, det er bilen til Karsten. Er manuelt gir ja. Prøver å få han inn på forumet, men er ikke så lett. Han jobber på Toyota på Rud.

#115613  av Gjertsen

Er kommet en Supra til Helgeroa i Vestfold.(til salgs)
er Høyre ratt. men kun prøve skilter. har non bilder i dårlig kvalitet ( tatt med mobil)

Var no Veilside utstilling eller no greier! ? Vet ikke hva det var jeg, kompis av meg som prata med eieren. UTEN og ringe meg :( *grine*
Vedlegg
Bilde(17).jpg
Bilde(17).jpg (10.55 kiB) Vist 4916 ganger
Bilde(16).jpg
Bilde(16).jpg (101.44 kiB) Vist 3159 ganger
Bilde(15).jpg
Bilde(15).jpg (72.05 kiB) Vist 4916 ganger
Bilde(14).jpg
Bilde(14).jpg (67.46 kiB) Vist 4916 ganger
Bilde(13).jpg
Bilde(13).jpg (58.04 kiB) Vist 4916 ganger

#124549  av demon

TurboKnut skrev:Så savner jeg også denne i oversikten:

JDM N/A Supra Coupe.
denne saken her kommer fra skiptvet. tar jeg ikke helt feil så ser bilen helt lik ut nå som da. :P går ikke ut med såå veldig med opplysninger siden det ikke er min.

#126529  av @lpher

eyecandyracing skrev:Får legge til supraen til http://www.eyecandyracing.no også da.. 95mod TT
Har du noe nærmere info om denne? :)

#126530  av @lpher

demon skrev:

JDM N/A Supra Coupe.
denne saken her kommer fra skiptvet. tar jeg ikke helt feil så ser bilen helt lik ut nå som da. :P går ikke ut med såå veldig med opplysninger siden det ikke er min.
Hvilken bil er det snakk om her? :D

#127053  av demon

@lpher skrev:
demon skrev:

JDM N/A Supra Coupe.
Hvilken bil er det snakk om her? :D
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/download.php?id=5341
denna.
er en snodig skrue som eier den. mener å huske at det lå ute for salg for en stund tilbake og.

#128647  av eyecandyracing

@lpher skrev:
eyecandyracing skrev:Får legge til supraen til http://www.eyecandyracing.no også da.. 95mod TT
kjøpt av japan auto, foreløpig hvit, manuell, høyreratt, litt småmods i motor.. Den kommer nok garantert til å bli lagt merke til neste sesong.. ;)

#128768  av w00t

eyecandyracing skrev:
@lpher skrev:
kjøpt av japan auto, foreløpig hvit, manuell, høyreratt, litt småmods i motor.. Den kommer nok garantert til å bli lagt merke til neste sesong.. ;)
Var den på lambertseter forrige helg? jeg tok bilder av den med mobilen min å stod å sikla
Vedlegg
DSC00315.JPG
DSC00315.JPG (186.01 kiB) Vist 3159 ganger
DSC00316.JPG
DSC00316.JPG (188.37 kiB) Vist 3154 ganger
DSC00317.JPG
DSC00317.JPG (211.74 kiB) Vist 3165 ganger
 #137445  av elino

@lpher skrev:UPDATE: 22. August 2005

Listen er inne til "restaurering" :D ...og vil dukke opp i løpet av ett par dager :)
Hva skjedde med ett par dager`a? :wink:
 #137447  av @lpher

elino skrev: Hva skjedde med ett par dager`a? :wink:
:oops: :P Har liksom ikke roa seg her enda...så jeg får se om jeg får rota meg til å gjøre det snart :)
 #137449  av elino

@lpher skrev:
elino skrev: Hva skjedde med ett par dager`a? :wink:
:oops: :P Har liksom ikke roa seg her enda...så jeg får se om jeg får rota meg til å gjøre det snart :)
Ikke`no problem.....du har gjort en kjempejobb :wink:
Lurte egentlig bare på hvor mange registrerte naer det er i Norge? med ratte på "rette" siden...
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16