TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN treff pÃ¥ EikÃ¥s i Bergen Søndag 26.06.05 (Banekjøring)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #115271  av kennethx

Da inviterer vi til banekjøring på Eikås i Bergen, Søndag 26.06.05.

Oppmøte kl 0900.

Det er ett lukket treff, ikke publikum, men det går bra at du har med deg en venn eller 2 i bilen.

Prisen vil være 250,- pr bil

Det legges i utgangspunktet bare opp til frikjøring, med mindre vi får tak i tid takningsutstyr.

Vi tar forhåndsbetaling på konto nr 9521 19 30412, merk tydelig med navn og forum nick.

Setter ett tak på omlag 20 biler.

PM meg når du har betalt så jeg kan holde oversikt med hvor mange som er påmeldt.

EDIT: Da er den foreløpige planen at det blir frikjøring frem til kl 1100, så en times pause (Det er visst ikke lov å kjøre på banen mellom 1100 og 1200, så det får vi respektere) Så starter vi med tidtagninsrunder fra kl 1200 og utover. satser på 3 heat. Så fri kjøring etter det igjen hvis det er tid til overs.

Vel møtt! :)

EDIT: Det ser ut som det blir premiering til de 3 raskeste bilene :)
Sist redigert av kennethx den 24 jun 2005 08:34, redigert 7 ganger totalt.

#115272  av Kjelliken

8) eg er med som vanlig
:twisted:

#115324  av wilman

Satser på å være med eg også, vil i hvertfall stille, sliter med en dåååårlig drivaksel :(
og for lite penger til bensin.. hehe.. Noen Sponsorer???? :oops: :lol:
gode sponsorer gir mye valutta for pengene :wink: kroner 50 for 2 runder med willmannskjøring hehehe

#115350  av Kjelli

AAAAAAAaaaarrgghh!!!

Alltid blir det avtalt banekjøring når jeg er bortreist. Kommer hjem fra Stavanger sent søndagskveld. Hmm, får håpe det passer bedre neste gang.

Men det er ihvertfall kanonbra at noen tar på seg jobben med å organisere banekjøring. Fortsett med det :D

#115384  av kennethx

Kjelli skrev:AAAAAAAaaaarrgghh!!!

Alltid blir det avtalt banekjøring når jeg er bortreist. Kommer hjem fra Stavanger sent søndagskveld. Hmm, får håpe det passer bedre neste gang.

Men det er ihvertfall kanonbra at noen tar på seg jobben med å organisere banekjøring. Fortsett med det :D
Du fikk jo en hel ukes forvarsel, må planlegge :)

#115392  av Morten

Kjelli skrev:AAAAAAAaaaarrgghh!!!

Hvis du er i Stavanger i helga kan du jo få med deg litt kjøring på Reve som plaster på såret da? :wink:

http://www.veibil.no

#115393  av richeros

Er med jeg :)
Betalt.

#115463  av kennethx

Liten update i første posten.

#115518  av FireFox

dessverre, men blir litt drøy kjøretur, og ikke har jeg penger eller :(

#115622  av Rolla_RS

Er det lov å lufte en stakkers Civic og eller? Det er bare en 1.3 så ingen skal føle seg truet for å si det sånn :twisted:

#115665  av kennethx

Rolla_RS skrev:Er det lov å lufte en stakkers Civic og eller? Det er bare en 1.3 så ingen skal føle seg truet for å si det sånn :twisted:
Har du byttet felger? hehe, joda ingen problem det du...

har lagt treff infoen ut på essokickers.com også nå, så bare å melde seg på mens det ennå er plasser :)

#115671  av GT_rider

når starter det hele? kl9?

#115687  av kennethx

klokken 9 kan vel vere en grei tid ja, legger det til i første posten jeg :oops:

#115692  av wilman

Klokken 9 søndags morgen?? her snakker vi om avholdsfolk og entusiaster :-) Hærlig, eg stiller med kamera, så får eg se om eg kan få skrapet penger til et par runder, men stiller i hvertfall og klikker litt :-)

#115695  av GT_rider

wilman skrev:Klokken 9 søndags morgen?? her snakker vi om avholdsfolk og entusiaster :-) Hærlig, eg stiller med kamera, så får eg se om eg kan få skrapet penger til et par runder, men stiller i hvertfall og klikker litt :-)
var det ikke lukket arr?? da vil de nok ikke ha publikum (medlemmer) :(