Noen tips om vordan jeg får litt mer power i en Celica 4wd Turbo(tror det er st165
)??

Celica 4wd Turbo -88
Speeder skrev:Som vanlig blander du meg og sleeperakk, jeg gjorde tydelighvis det ja.. mente selvfølgelig sleeper![]()
88GT4 skrev:Kor mykje av understelldelene frå 185 passar på 165?? Slit med å finne deler i Norge!!
cossie skrev:Ja trykket faller også på tyngre girkjøp 3"!! ikke mindre!![]()
Noen tips om hvor jeg får kjøpt større eksos??
Er 3" å anbefale?
CelicaTurbo skrev:det skal ikke gi noen ekstra hester og bytte til turbo fra 185 på denne bilen og da trur jeg ikke den org til st165 er noe mindre en den på 185!?Speeder skrev:Som vanlig blander du meg og sleeperakk, jeg gjorde tydelighvis det ja.. mente selvfølgelig sleeper![]()
Ellers, angående katalysator tror jeg at også st165 har denne montert i downpipen rett nedenfor turbo. Ellers faller trykket ditt allerede fra 4000 også i tyngre gir slik som 3. eller høyere gir? Trykket vil trolig falle fra ca 5-6000 men jeg synes 4000 var litt vel tidlig. Er også usikker på i hvilken grad st165 også er utsatt for redusert trykk på høyt turtall slik som st185 er (turboen på disse to bilene er noe forskjellig, og trykkfallet på st185 skyldes trang eksosdel i turboen).
cossie skrev:Hva er egentli en sån bil verd??billig syntes jeg! ga 70 for min!
Ga 50 får min ferdi reg