TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#116019  av grimfer

St.Hans vellykka, folkens?

Jeg var på StHans-haugen i Oslo i går. Det syntes jeg var passende.

#116024  av Turbotrille

Hva skal vi si her da???

Bare kopiere bildet som Kenneth la ut igår??? :roll: :roll: :roll:

Tror faktisk det er enda gråere idag jeg...

Jaja, 2 og en halv time til det er helg nå. :)

#116030  av kaimagne

grimfer skrev:St.Hans vellykka, folkens?

Jeg var på StHans-haugen i Oslo i går. Det syntes jeg var passende.
Var du også det? :D Synes gærne-gutta som spilte musikk der var vanvittig gode! Not!

Hvis det er dette Arbeiderpartiet bruker reklamepengene de får fra LO til, så enten:
1: De trenger MYE mer penger neste år
2: De bør ikke få noen ting

:twisted:

#116035  av Turbotrille

Skattepengene er på konto og det er en liten halvtime igjen til det er helg.. :D:D:D

#116040  av ina

St.hans var bra! :D Jeg satt ved et vann og grillet med en del venner og nippet litt på flaska... :wink: hehe.. Bada for første gang i Norge i år også.. :? Det var kaldt!! Hadde det gøy jeg.. Skikkelig korselig... Men er litt sliten i dag kan man si... :lol: Hehe...

#116042  av mr_2

Da var mine skattepenger og i box :D :D
25.000 på konto+langhelg...kan livet bli bedre? :wink:

#116048  av grimfer

kaimagne skrev:[Var du også det? :D Synes gærne-gutta som spilte musikk der var vanvittig gode! Not!

Hvis det er dette Arbeiderpartiet bruker reklamepengene de får fra LO til, så enten:
1: De trenger MYE mer penger neste år
2: De bør ikke få noen ting

:twisted:
Jeg kom opp der da de akkurat var ferdige med å spille. Men jeg hørte mye vondt om dem... Heh.

Jeg stemmer mest for alternativ 2, men så snakker jeg bare for meg selv da. 8)

#116049  av Neemi

Ugh....den neste som nevner alkohol blir bannlyst!!

Jeg skal aldri drikke mer.....ikke før neste gang hvertfall ;)

#116050  av grimfer

Jeg synes livet er nydelig for tiden, selv om enkelte dager er mer preget av bakfyll enn andre. Heh.

Neemi: Kanskje den utepilsen bør vente litt?

Man kan ha det sååå behagelig med en brus/is/iskaffe/whatever i en park i Oslo i dag. 8) 8) 8)

men her sitter jeg på jobb... :roll:

#116053  av tomye

her i Bodø regner det :( Så kjipt

#116068  av Neemi

grimfer skrev: Neemi: Kanskje den utepilsen bør vente litt?
Hehe....kjennes sånn ut akkurat nå ja.

Min store trøst idag er at Firewalk er 20 ganger mer fyllesjuk enn meg og jeg kan more meg med alt jeg husker fra i går som han ikke husker, hihi.
Som det enestående hamburgerranet på Statoil i natt :lol: :lol: :lol:
Det mest geniale var at han etter å ha fått med seg to burgere som ikke var betalt skulle løpe og gjemme seg så ikke de som jobbet på Statoil fant han. Og da løp han hele veien rundt hushjørnet før han begynte å spise....bombesikker på at der kunne ikke Statoil-menneskene finne han ;)

#116110  av bose

grimfer skrev:St.Hans vellykka, folkens?
NEI!! :evil: :evil:

Ei jeg prøvde meg på endte opp med en annen dust.. jeg og en kammerat så dem i skogen... De holdt på som jævla kaniner :p

også var dama til en annen kompis av meg utro så han måtte repareres litt idag

#116221  av celicat23

Var ute og tok en gjeng bilder av bilen i dag (se egen tråd). Tenkte jeg skulle poste dette bilde her, siden det liksom ikke passer noe sted :)

*edit* forandret bilde. fortsatt ett bilde av ene frontlyset, men annen vinkel + manipulert fargene. ser litt space'a ut.
Vedlegg
wallpaper.jpg
wallpaper.jpg (73.78 kiB) Vist 912 ganger
Sist redigert av celicat23 den 26 jun 2005 03:27, redigert 1 gang totalt.

#116239  av Rolfis

Nattevakt kjedelig.. Gjeeeeesp!

#116243  av arntkjetil

Nattevakt er vont når klokka passerer 6.
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 1166