TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sideblinkers.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #116257  av Raze_r

nå som jeg har fått den originale veilsidefangeren så er det blinkers på sidene på fangeren.
(dere har sikkert sett mange bilder av det)

når jeg har disse kan jeg da ta bort de andre sideblinkersene ved hjulet?

skal jo sette inn mr2en i vinter å fiksen opp litt,og da skal jeg sveise igjen diverse ting,så hvis jeg ikke trenger de originale sideblinkersene da,så sveiser jeg igjen de også.

takker for svar..

#116291  av Blueman

Jeg ville ikke gjort det, jeg syntes det ikke blir så fint vis du sveiser igjen de gammle lysan så bruker du de i fangeren :? Jeg har samme fangern men jeg spakla bare igjen de på fangeren så brukte jeg bare de som var dær fra før av 8) Menmen mulig du liker det :)

Hadde jeg skulle gjorte det på nytt nå hadde jeg kjøpt meg speil med blinklys, men det er for seint nå :(

#116301  av jumbo

Blinklys i speila er for merc'er... fyttirakkernsinagitt.

#116307  av Raze_r

enig, fy med blinkers på speila....
fikk nemelig med 2 sett blinklys på fangeren, og da hadde jeg tenkt å sveise igjen originalblinkersene, og lakke det ene blinklyssettet i rødt transparant lakk slik jeg har gjort med baklysene også bytte til det andre settet når eu kommer :wink:

men det jeg egentlig var ute etter er om det er lovelig da? og ha blinkers på fangeren og sveise igjen de originale ved hjulbuene??

takker for svar

#116448  av SMT

min usa mr2 er blitt godkjent med blinklys i fangern :twisted:
så det er nokk låv

#116495  av Raze_r

takk smt :D da blir det saker veit du :!: :wink:

#117022  av saftisme

Min er godkjent uten noe blinklys i fangeren.
har sånn hull i min jeg og. alltid lurt på hva jeg skal gjøre for å få det pent :P

#117178  av Raze_r

da gjør du som meg :wink:
sveis igjen de originale blinkersene over hjulbuen(ca)
også lakkerer du de blinkersene som skal sitte på fangeren i transparent rødtlakk.... da blir det konge da :P 8) :D