TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var bremseskivene utslitt

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #109533  av cs2451

Hvem forhandler black diamond bremser for en billig penge og leverer fort? Skulle hatt de fort som f...

#109909  av cs2451

Noen som har noe erfaringer med 935 motorsport? Leveringstider ??

#109916  av jostein_loenning

Ta ein kikk på alltrac.net , virkar som han tar litt lett på utenlands bestillingar. Spør sleeper kva han meine, trur han venta ca eit år på deler som han ikkje fekk. Fekk pengane tilbake til slutt trur eg.

#109942  av CelicaTurbo

cs2451 skrev:Noen som har noe erfaringer med 935 motorsport? Leveringstider ??
styr langt unna.. virker som om fyren har hatt en del problemer med å levere og bruker ekstremt langt tid på enhver form for kundekontakt. Se på alltrac.net forumet hvor han er sponsor, forumet er fullt av folk som klager over at de har ventet i evigheter, folk som får feil varer og som må vente på retur av penger når de kansellerer ordre, og grunnen til at de bruker forumet til å prøve å kontakte ham er at de ikke får kontakt på ham på noe annet vis. Den siste tiden ser det ut til at han har fått en ny ånd over seg og prøver å ordne opp, men etter å ha sett alle klagene på hans virksomhet vil jeg ikke anbefale den for noen som helst. Det er ikke ofte jeg fraråder folk å bruke virksomheter siden det alltid vil være noen som klager høylydt selv for de beste virksomhetene, men i den saken der tror jeg ikke det er noen tvil gitt :roll:

#109971  av cs2451

Oki. takker for svar. Fikk tilbud på 4 brembo bremseskiver i dag. 3100 inkl. moms. Er ikke så verst pris. men vil kikke litt rundt å se før jeg bestemmer meg.

#110023  av Toyota4ever

CelicaTurbo skrev:
cs2451 skrev:Noen som har noe erfaringer med 935 motorsport? Leveringstider ??
styr langt unna.. virker som om fyren har hatt en del problemer med å levere og bruker ekstremt langt tid på enhver form for kundekontakt. Se på alltrac.net forumet hvor han er sponsor, forumet er fullt av folk som klager over at de har ventet i evigheter, folk som får feil varer og som må vente på retur av penger når de kansellerer ordre, og grunnen til at de bruker forumet til å prøve å kontakte ham er at de ikke får kontakt på ham på noe annet vis. Den siste tiden ser det ut til at han har fått en ny ånd over seg og prøver å ordne opp, men etter å ha sett alle klagene på hans virksomhet vil jeg ikke anbefale den for noen som helst. Det er ikke ofte jeg fraråder folk å bruke virksomheter siden det alltid vil være noen som klager høylydt selv for de beste virksomhetene, men i den saken der tror jeg ikke det er noen tvil gitt :roll:
Helt enig. Er 3mnd siden jeg bestilte meg grenrør og downpipe fra han, etter et 10 talls mail fikk jeg endelig svar. Da skulle han sende delene til meg skrev han, det er nå over en uke siden.
Og har verken sett eller hørt noe mer fra den kanten.
Anbefales ikke med noe dealing med den mannen.
Synd egentlig for han har en av bedre online butikk siden jeg har vært bortig. :roll:

#110028  av MR_T

cs2451 skrev:Oki. takker for svar. Fikk tilbud på 4 brembo bremseskiver i dag. 3100 inkl. moms. Er ikke så verst pris. men vil kikke litt rundt å se før jeg bestemmer meg.
http://www.mekonomen.no/ har Brembo skiver, vet ikke om de har til din bil men gå inn å sjekk

#110092  av cs2451

MR_T skrev:
cs2451 skrev:Oki. takker for svar. Fikk tilbud på 4 brembo bremseskiver i dag. 3100 inkl. moms. Er ikke så verst pris. men vil kikke litt rundt å se før jeg bestemmer meg.
http://www.mekonomen.no/ har Brembo skiver, vet ikke om de har til din bil men gå inn å sjekk
Takk.. :D sendte de en forespørsel..

#116411  av cs2451

Da var endelig bremsene montert. riktig nok bare fremme, men venter på de bak og. Det ble black Diamond borra/slissa. Med EBC redstuff bremseklosser. Funker bra. men har ikke fått testa de skikkelig enda... :)