TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bilmekanikker.no har leid rudskogen fred 24juni

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#116148  av 2000celica

kaimagne skrev:
Skulle noen vite om noen bedre tilbud på 18" dekk enn det CI Service har (ca 1250 pr dekk i 225/40-18), så rop ut!
HOI - hadde du bodd i Stavanger kunne du fått for 1125,-
Dekksentralen 51 72 67 10

#116156  av lasse

SÃ¥ deg jeg Magne, lite feite hjul du har da!
Helt enig med at det var folk som sinket, savnet både blå og svarte flagg, er jo ikke mange steder å kjøre trygt forbi, og de som sinket meg hadde mer enn meg å gi på strekka, så det ble det mye irritasjon i svingene...

Kaimagne: hadde et par stygge jeg også, var vel du som lå bak meg i s-kombinasjonen på baksida der :oops:

#116176  av TurboKnut

kaimagne skrev:Hmmm, jeg så en rød en, men ingen svarte. Regner med den var høyre-ratta. Så du meg da?
Ja - jeg så deg men det var for mange biler i mellom oss til at jeg fikk nådd deg igjen...
Dessuten så synes jeg det er greit å kjøre ved siden av banen så lenge man kjører landbruksmaskin (4wd)....
Vedlegg
Bilmekanikertreff113.jpg
Bilmekanikertreff113.jpg (34.47 kiB) Vist 1717 ganger

#116177  av kaimagne

lasse skrev:Kaimagne: hadde et par stygge jeg også, var vel du som lå bak meg i s-kombinasjonen på baksida der :oops:
Stemmer det ja, vi glisa godt, både jeg og MR2WideBody når vi passerte deg på inner'n der. Tror du hadde maks rattutslag i den svingen der du også! ;)
Men morsomt! Definitivt! :D

#116179  av Dalan

Jeg er nødt til å være med på dette en dag.. :shock:
Men det er vel kanskje db-kontroll der..? :oops: :oops:

#116181  av Magne

Dalan skrev:Jeg er nødt til å være med på dette en dag.. :shock:
Hehe... jeg var litt redd for det der jeg også... Vurderte å bytte til original eksos før jeg skulle dra... men dreit i det pga muttere som var blitt til smør.. :roll:
Likegodt var det fordi der var det MANGE værsting biler som bråka mye!
Det var en 200sx s.14 foran meg på teknisk som blei målt, men det var på et par tusen rpm på tomgang..

vel uansett ikkeno stress med dB nivå på effekt anlegget... ;)

#116182  av Magne

lasse skrev:SÃ¥ deg jeg Magne, lite feite hjul du har da!
Helt enig med at det var folk som sinket, savnet både blå og svarte flagg, er jo ikke mange steder å kjøre trygt forbi, og de som sinket meg hadde mer enn meg å gi på strekka, så det ble det mye irritasjon i svingene...

Kaimagne: hadde et par stygge jeg også, var vel du som lå bak meg i s-kombinasjonen på baksida der :oops:
Hehe felga mine vises godt hvertfall! :) Var kult å la kameraten min kjøre bilen på banen en gang mens jeg sto på sidelinja... Har aldri sett felga mine i aksjon før jeg. Men der så jeg at dei så rimelig bra ut i aksjon.. hehe :D

Må si det var endel bedre gentlemann holdning på ACR! og bedre flagging av arrangørene..
Noen fler enn meg som la merke til den røde Sierra'n med hvite (leksus?) bak lys? Den snurra i hver jævla sving.. rett foran meg 2 ganger... drit irriterende...! :evil:

#116213  av lasse

kaimagne skrev:
lasse skrev:Kaimagne: hadde et par stygge jeg også, var vel du som lå bak meg i s-kombinasjonen på baksida der :oops:
Stemmer det ja, vi glisa godt, både jeg og MR2WideBody når vi passerte deg på inner'n der. Tror du hadde maks rattutslag i den svingen der du også! ;)
Ja absolutt moro!!
Litt gøy å få testa gresene på bilen litt, er jo ikke akkurat de mest forutsigbare bilene i litt hastigheter disse mr2ene...

#116216  av MR2WideBody

kaimagne skrev: Stemmer det ja, vi glisa godt, både jeg og MR2WideBody når vi passerte deg på inner'n der. Tror du hadde maks rattutslag i den svingen der du også! ;)
Litt treg til å få skrevet jeg da, skal si vi glisa godt da ja, jeg satt der i bilen og bare sa oioioi dette her går ikke bra da Lasse begynte å slenge og fikk kontraen. Og beklager dette her kaimagne, har filmene på pc'en. Så jeg skal bare få sortert litt så skal jeg sende det til deg..

Og til slutt litt informasjon, 22 Juli så skal jeg også ut og ralle. Bestilt nye bremser til bilen idag, og vært til innkjøp av 5.1 DOT bremseveske.
Så nå SKAL jeg ut og leke på skauen.

Alle som var her, og ikke var på skauen denne dagen, MØT OPP 22 juli

#116226  av lasse

Lønner seg det med bremser ja, kjører på originale mopedbremser på min, kniper greit nok, men varer jo bare en 4-5 runder før det fader skikkelig, tyna skikkelig på forrige treff, og da kokte bremsevæska...

#116264  av Dalan

Magne skrev:
Dalan skrev:Jeg er nødt til å være med på dette en dag.. :shock:
Hehe... jeg var litt redd for det der jeg også... Vurderte å bytte til original eksos før jeg skulle dra... men dreit i det pga muttere som var blitt til smør.. :roll:
Likegodt var det fordi der var det MANGE værsting biler som bråka mye!
Det var en 200sx s.14 foran meg på teknisk som blei målt, men det var på et par tusen rpm på tomgang..

vel uansett ikkeno stress med dB nivå på effekt anlegget... ;)
Hva slags effektanlegg har du?
Eksos'en min lager LYD.. :lol:
Men det er jo mange værsting-biler som bråker mye mer da, så hvis de fikk kjøre er det ikke no problem ;)

#116276  av 2fastgt4

og neste treff er faktisk 5 juli.men da er det sportsvognklubben :D

kjøpte meg nye falken :oops: dekk.var ikke mere igjen av bridgestone dekka 8)

så da er det bare å se om jeg får tak i adapter til slicks felgen min.
dritt å miste di.

får ny hjuloppheng del tirsdag(toy bestilte feil del første gang)
så er det å se om jeg får 4hjulstillingkontroll før den 5juli.
hvis alt dette klaffer blir det frisk satsing. :)

#116292  av Magne

Dalan skrev: Hva slags effektanlegg har du?
Eksos'en min lager LYD.. :lol:
Men det er jo mange værsting-biler som bråker mye mer da, så hvis de fikk kjøre er det ikke no problem ;)
Jeg har svendsen eksos "bråker mer enn det går" anlegg.. nesten fri flyt i "effekt" anlegget mitt... ;)
Men uansett værsting bilene fikk kjøre, og noen av de lagde LYD!

#116417  av GT4 CS

Vi sto og glisa av deg magne, ikke vond glising men bare ren gledes glis. Artig og se du drifte ut av depo svingen x antall ganger med blinkene bling bling felger :)
La du merke til at du parkerte den røde mr2 turboen også?

#116500  av sleeper

2fastgt4 skrev:og neste treff er faktisk 5 juli.men da er det sportsvognklubben :D

kjøpte meg nye falken :oops: dekk.var ikke mere igjen av bridgestone dekka 8)

så da er det bare å se om jeg får tak i adapter til slicks felgen min.
dritt å miste di.

får ny hjuloppheng del tirsdag(toy bestilte feil del første gang)
så er det å se om jeg får 4hjulstillingkontroll før den 5juli.
hvis alt dette klaffer blir det frisk satsing. :)
kjøpte ikke du nye dekk for noen mnd siden da???