TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• StreetMeet pÃ¥ Hamar 25 juni...

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #116102  av elino

Kan ikke se at denne er postet før :roll:

I morgen er det streetmeet på 8 meters planet (ved politihuset) på Hamar fra kl 20. Det norske bladet MaxPower kommer kl 23 for å lage reportasje om bilmiljøet i hamar. Det er meldt om topp vær, så her er det bare å møte opp :D

Vi kommer :D (jeg litt utpå kvelden da jeg "raver" rundt på utdrikningslag til en veninne i morgen :? :lol: )

Noen her som har tenkt seg på Hamar i morgen?

#116106  av Dalan

Mulig mulig..
Spørs om jeg tør å vise meg med 16" med ballong-vinterdekk bak.. :oops: :P

#116117  av elino

Dalan skrev:Mulig mulig..
Hehe....håper det ikke er piggdekk da :lol:

#116178  av Dalan

elino skrev:
Dalan skrev:Mulig mulig..
Hehe....håper det ikke er piggdekk da :lol:
Jojo, spinner så gnist-skødda står... :lol:
Er nok piggfritt ja ;)

Hmm, har litt lyst til å stikke bortom der en tur.
Noen andre herfra som skal dit eller??

#116420  av Dalan

Jaja, bra oppmøte der da (om enn ikke med toyota'er ;))
Var moro det, flott vær, litt kaldt men man har vel varmeapparat, taket skulle hvertfall ikke på igjen :lol:
Artig med litt "show" nedover strekka der også, med masse dekkrøyk og clutch-lukt.. :D

#116435  av elino

Sinnsykt bra oppmøte :D :D Tok jo helt av etter hvert, men da var kl rundt 02, så det var vel greit at politiet satte foten ned. Vil rose politiet på Hamar som viste STOR tålmodighet med de våryre bilentusiastene som hadde møtt opp fra store deler av østlandsområdet for å snakke bil og vise muskler. Både Gatebil og MaxPower var til stede, moro å se hva de får ut av dette :lol: Det blir nok ikke mangel på stoff i hvertfall :D

Men Fy F*** hvordan det så ut da vi dro, søppel/flasker og nedrivne rekkverk var ikke noe vakkert syn :evil: Håper det ikke får noe konsekvens for andre slike treff på Hamar :roll:

Og Dalan: Hei forresten :wink: kjente at deg da jeg så vinterdekka bak hehe "Var da ikke så ille med vinterdekk" :lol: og "grom lyd av bilen din" og helt enig med taket. Vi kjørte hjem kl 03, og da var det 3,5 grad brrr det var kaldt uten tak.

#116704  av Dalan

Tok jo rimelig av utover natta ja.. :lol:
Får håpe det ikke får noen konsekvenser nei, skulle vært flere sånne treff utover sommeren og høsten :D
Blir det flere så har flere herfra møteplikt! ;)

Jo hei forresten, så dere stod på Statoil for å fylle opp magen litt ;)
Ikke såå verst nei, men det ser jo kopet ut med forskjellig foran og bak da.. :P Men men
Bilen høres den, ikke no å si på det.. :lol: Om den ikke går som et børs-skøtt, så høres det da hvertfall ut som den gjør det 8)

#116896  av densortecelicaen

Syntes det tok heeeelt av der oppe jeg.. hehe.. gøy. !! var innom en tur utpå kvelden en tur bare da.. tolv tiden eller noe..

#116926  av Dalan

densortecelicaen skrev:Syntes det tok heeeelt av der oppe jeg.. hehe.. gøy. !! var innom en tur utpå kvelden en tur bare da.. tolv tiden eller noe..
Jeg så deg! :D Meeget tøff bil du har 8)

#116941  av densortecelicaen

Dalan skrev:
densortecelicaen skrev:Syntes det tok heeeelt av der oppe jeg.. hehe.. gøy. !! var innom en tur utpå kvelden en tur bare da.. tolv tiden eller noe..
Jeg så deg! :D Meeget tøff bil du har 8)
takker :D gøy å høre.. blir litt tamt når den supraen ruller forbii men... hehe..

#116943  av elino

Det var deg ja :D mente jeg hadde sett deg her inne... Helt enig med Dalan, meget tøff bil 8)

#117011  av densortecelicaen

Det var deg ja :D mente jeg hadde sett deg her inne... Helt enig med Dalan, meget tøff bil 8)[/quote]

stemmte nok det ja.. :) dukker opp litt her og litt der... angret ikke akkurat at jeg tok turen selv om det tok 2 timer å kjøre.. hehe..
tenkte det kom til og være en del ts-ogn ere der men.. tydlig var del bare dalan og elino.. har jo ikke akkurat møtt dere før så da holdt jeg meg litt i skyggen.. hehe..