TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fineste baklykter til mk2!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #116212  av Raze_r

hei.
skal kjøpe nye baklykter til min mr2 mk2 om en stund.
hvem lykter er finest?

legg gjærne ut bilder av mr2 med de lyktene som du synes er finest.
takker :P

#116254  av Raze_r

ettersom ingen gidder å legge ut bilder,gjør jeg d selv :D
hvem syntes dere er finest? 1,2,3,4?

(ps: jeg har rød bil. snart candy apple red :wink: )
har faktisk litt lyst på de revision6 baklyktene, men vet ikke hva som blir best på den rødfargen...??

takker for svar.
Vedlegg
4
4
67.jpg (16.72 kiB) Vist 1784 ganger
3
3
8.jpg (19.52 kiB) Vist 1784 ganger
2
2
6.jpg (15.47 kiB) Vist 1784 ganger
1
1
01.jpg (21.79 kiB) Vist 1784 ganger

#116259  av BrennaRacing

Jeg syns lyktene på bilde 1 og 4 er kulest....Tror jeg hadde tatt bilde 4, for de er mest uvanlige :D

#116270  av mr_2

Enig med brennaracing her.Tror at de på bilde4 hadde blitt skikkelig bra på en rød bil 8)

#116278  av Anders gullstein

En og tre uten tvil

#116280  av Master

ikke ta bilde 4.... :roll:

#116288  av Blueman

Jeg liker best nr1 :D

#116306  av Raze_r

tror faktisk det blir de revision6 baklyktene ja...
syntes de er knall...

#116351  av cameleon

Rev6 lyktene synes jeg personlig er pen kun på sort bil. Men du må huske på om du kjøper rev6 sine lykter, at de er ikke godkjent her i landet og du kommer ikke gjennom teknisk kontroll eller EU godkjenning på de. Dette så lenge du ikke kjenner folk som kan få deg gjennom EU uten at de er pirkete. :wink:

En kompis av meg kjører en opel astra G med slike diodelykter. han fikk de ikke godkjent gjennom Eu og fikk ei stygg bot samt en advarsel av folket om å fjerne de på rappen.

Bare så du vet det før du evt kaster deg inn i flammehavet :wink:

Personlig synes jeg 94+ lyktene er de tøffeste på mr2 om du skal ha en stilren bil. Men siden din er ganske stylet o.l så kan du liksågodt klaske på et sett med lexuslykter :wink: Tror det kan bli tøft.

#116357  av Poppe1

helt klart 1 og 3

#116394  av Master

cameleon skrev:Rev6 lyktene synes jeg personlig er pen kun på sort bil. Men du må huske på om du kjøper rev6 sine lykter, at de er ikke godkjent her i landet og du kommer ikke gjennom teknisk kontroll eller EU godkjenning på de. Dette så lenge du ikke kjenner folk som kan få deg gjennom EU uten at de er pirkete. :wink:

En kompis av meg kjører en opel astra G med slike diodelykter. han fikk de ikke godkjent gjennom Eu og fikk ei stygg bot samt en advarsel av folket om å fjerne de på rappen.

Personlig synes jeg 94+ lyktene er de tøffeste på mr2 om du skal ha en stilren bil. Men siden din er ganske stylet o.l så kan du liksågodt klaske på et sett med lexuslykter :wink: Tror det kan bli tøft.
Revision6 lyktene er E-merket og lovlige i Norge. (om andre "diodelykter" er dette kan jeg ikke uttale meg om). Men jeg har vært på biltilsynet på kontroll og de har funnet dem E-merket. Og jeg siterer fra hjemmesiden til revision6:
www.revision6.com skrev:All of our lamps, bulbs and LED rings are 'E' marked and are therefore road legal for use(...)

#116447  av SMT

hvor får jeg tak i de baklyktene på bilde 4?

de synes jeg var tøffest og jeg vill ha :twisted:

#116480  av cameleon

Master skrev:
cameleon skrev:Rev6 lyktene synes jeg personlig er pen kun på sort bil. Men du må huske på om du kjøper rev6 sine lykter, at de er ikke godkjent her i landet og du kommer ikke gjennom teknisk kontroll eller EU godkjenning på de. Dette så lenge du ikke kjenner folk som kan få deg gjennom EU uten at de er pirkete. :wink:

Revision6 lyktene er E-merket og lovlige i Norge. (om andre "diodelykter" er dette kan jeg ikke uttale meg om). Men jeg har vært på biltilsynet på kontroll og de har funnet dem E-merket. Og jeg siterer fra hjemmesiden til revision6:
www.revision6.com skrev:All of our lamps, bulbs and LED rings are 'E' marked and are therefore road legal for use(...)
Hmm snodig...
Nei altså grunnen som jeg fikk høre fra biltilsynet høre angående diodelyktene er at de rett og slett har for skarpt lys. Spesielt når man bremser. At dette "liksom" skal/kan forstyrre andre førere ute i trafikken.

#116488  av Rolfis

cameleon skrev: Nei altså grunnen som jeg fikk høre fra biltilsynet høre angående diodelyktene er at de rett og slett har for skarpt lys. Spesielt når man bremser. At dette "liksom" skal/kan forstyrre andre førere ute i trafikken.
Trodde det var en fordel at andre bilister så at du brukte bremsa, men men.... :roll: