TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vet noen ka som kan gjøre dette? MR2 2000mod!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #116490  av mr2moe

Eg har problem med at det blir vibrasjon i bilen når e passerer 100/110kmt.. Kommer opp i 110kmt så er det som å sitte i en masasjestol i full druser. det er bare når e bruker motoren til å komme me fremover, om e ligger i 110kmt i nedoverbakke og bilen står i fri så vibrerer den ikke. Eg har stabilisert dekka, sjekket hjul lagera og stab staga.. men ingenting er gåent. kan noen hjelpe meg her? har ikkje clue engang..

#116494  av Raze_r

ikke noe med motorfeste ol?
 #116497  av mr2moe

Burde ikke det da gå på turtallet? om det var motorfesta liksom?

#116505  av sw20

kan det vere motoren din som ikkje tenner som den skal da???

kansje den fjusker litt....
e kan jo kansje se litt på det en dag å se ka e tror....

velkommen til klubben foresten du fant den asså?? hehe

heilt sikkert noen her inne som har meir peiling en meg rikard men e kan so se på det.. kansje e kan finne litt utavdet... men e e jo ikkje motor mann!!!!!!!!!! :roll:

grattis med MR2 ivertfall..... så får vi håpe det ordna seg....

kan jo vere at en feld e sjeiv sjøl om den e avbalangsert....??????????
 #116522  av mr2moe

ja e fant no siden til slutt men hadde litt prob med å lage profil.. den ska nok bli bedre etterhvert.. ja hade vert rått om du kunne sett på den.. ska inn på brages en tur imorra.. høre hva dem sier... fått ditte luft filteret da?

#116532  av CelicaTurbo

ingen risting når du bremser fra den farten, eller triller på motoren? Altså kun idet du gir gass da..?

#116539  av FireWalk

Brages blir sikkert KJEMPEGLAD for å få inn enda en MR2 de kan skru på! ;) bare pass på at du ikke får den igjen med flere feil enn den hadde når den ble levert inn... Det har skjedd med meg gang på gang nå..
 #116573  av mr2moe

Ja det er kun når e gir gass... trodde kanskje det kunne vere akslingen på ett av hjula men dem ser ihvertfall grei ut.. Er helt på villspor her. Om noen har en liten idè om ka det kan vere så si ifra.. Eg har sjekket det som er helt basic.. og det som er logisk at det burde vere.. Det kom helt plutselig, mens e kjørte fra oslo til ålesund. I det ene øyeblikket var alt greit menst i det andre var helvete løs...

#116648  av Anders gullstein

Ikke ei plugledning som ikke står skikkelig i da?