TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fineste baklykter til mk2!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#116493  av Raze_r

syntes r6 kun er fine til svart bil!!! har du sett rød mr2 m de lyktene :shock:

det er helt råååttt :P :wink:

#116498  av Anders gullstein

Raze_r skrev:syntes r6 kun er fine til svart bil!!! har du sett rød mr2 m de lyktene :shock:

det er helt råååttt :P :wink:
Enig med deg der. Det går en rød Turbo MR2 i Kr.sund og den har de nytypen lyktene. Ingenting galt med dem :)

#116556  av kake

De fineste baklyktene avhenger av hvordan bilen ser ut, hvilken styling som er på, og hvilken farge.

#116558  av cameleon

Rolfis skrev:
cameleon skrev: Nei altså grunnen som jeg fikk høre fra biltilsynet høre angående diodelyktene er at de rett og slett har for skarpt lys. Spesielt når man bremser. At dette "liksom" skal/kan forstyrre andre førere ute i trafikken.
Trodde det var en fordel at andre bilister så at du brukte bremsa, men men.... :roll:
Ja er helt enig med deg der. personlig så synes jeg det er helt teit når det kommer til hvor skarpt lyset er. Regler om at det skal være så og så mange watt osv. helt på trynet.

#116562  av cameleon

Ja jeg synes personlig de ser best ut på svart bil, i og med at når det er en mørk farge, så skiller selve diodelyktene seg en del ut kontra en bil med en annen farge. Ved lysere farger, så vil lyktene i dagslys ikke vises spes godt i og med at overgangene i mine øyne vil bli for like. Ved avstand så vil det se litt ut som om det ikke er stort med baklykter i det heletatt.

Men dette er da min mening. :wink:

Men en ting er i alle fall sikkert, og det er at folk kommer i alle fall til å legge merke til deg når du kjører. Spesielt på natterstid. På avstand ser det ut som en ufo som kommer :D

#116575  av VeilSide

Jeg har liggende Chrome og Black Chrome lexuslykter inne nå vist du vil ha det. Skal vøre ett par her inne på forumet som har slike på sine biler og dem kan sikkert slenge ut noen bilder av hvordan det ser ut på sine biler :wink:

#116620  av Master

Jeg synes diodelyktene jeg har nå (rev6) vises bedre i dagslys enn gammellysene mine. Det sitter jo en skokk med dioder i 4 ringer som lyser opp veldig godt. kan prøve å få tatt et bilde i morra av min bil i dagslys.

#116640  av jumbo

Er en fare for at jeg ender opp med de der gitt. Lexuslykter ser jo direkte trasig ut, men r6-lytkene var litt snaks

#116651  av cameleon

Har du ikke vurdert 94+ lyktene til mk2 da? De er jo de desidert stiligste :wink:

#116658  av Master

bilder av mine rev6 på koksgrå mr2... (noen andre som har det?? :) )
Vedlegg
mr2 008.jpg
mr2 008.jpg (203.25 kiB) Vist 1061 ganger
mr2 007.jpg
mr2 007.jpg (171.91 kiB) Vist 1065 ganger

#116664  av jumbo

94+ originallykter er nice det og, men heller mot r6 tbh. FÃ¥r se hva det blir til...

Er mye annet som skal på plass før jeg begynner med slikt... (ny eksos, senking etc) Performance kommer før utseende/stereo/etc for min del

#116722  av Raze_r

hmm.. ble liksom litt i tvil nå... skal jeg behlde 94+ eler r6.... hmm.
men ettersom det er en liten bit av den ene lykten (på blinkglasset) så må jeg bytte de uansett...
har sett disse på rød mr2, og det var helt konge...
når jeg kommer hjem skal jeg legge ut bilder av de... (har de på pcèn)

#116916  av FireWalk

Jeg syntes lexus lyktene er fine da! hadde matt svart sist, og nå har svarte men med litt mer chrome i.

Siden jeg også har rød bil så kan jeg jo legge ut et bilde så du får se hvordan det blir. Syntes disse lyktene er meget pene på rød bil iallefall, også er de jo veldig tøffe i Mørket og pga reflektorene inni og den spesielle formen på disse. :)
Vedlegg
Rotation of streetmeet 013.jpg
Rotation of streetmeet 013.jpg (20.06 kiB) Vist 1239 ganger
streetmeet 012.jpg
streetmeet 012.jpg (36.51 kiB) Vist 1239 ganger

#116949  av Raze_r

ja de er jo tøffe de å...
hmm. får se hva det blit til :wink:

#116952  av Dalan

94+ er snadder syns nå jeg da :D
Litt mindre 'bling-bling' enn de andre da men..

Bilde