TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har jeg GT4 eller CS? :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #116831  av Herr Knutsen

Hei!

Har kjøpt GT4'en til Blixern her på TS-OGN, og jeg lurer i den forbindelse på en liten ting: Hvordan kan man finne ut, helt sikkert, om bilen er en standard GT4 eller en CS? Sitter et CS-merke ved girspaken, men er usikker på hvorvidt dette er originalt! :P

Ser forresten at den har ligget på forumet en stund, med "til salgs" på seg - og jeg må si jeg er heldig som rakk det først! :P Bilen er knall!

MEN.

Jeg trenger interiør! Det ser ikke særlig pent ut, nemlig. Så om noen vet om et komplett interiør, evt. om det lønner seg å kjøpe en delebil fra Tyskland eller noe, så vær så snill å si fra! :)

Det blir vel litt "oppussing" og perfeksjonering framover. Stereoinstallasjon og fix av tekniske småting. Er jo litt dilldall :P Kanskje jeg legger inn et bilde eller to, når jeg skjønner hvordan man gjør det.

Hehe.
Vedlegg
Leppa under fangeren datt av på vei til Horten fra Bodø :P
Leppa under fangeren datt av på vei til Horten fra Bodø :P
GT4.JPG (8.73 kiB) Vist 754 ganger

#116832  av aneriks

ser ut som en gt 4 for meg,trodde cs hadde et annet panser men kan være jeg tar feil...

#116838  av Elzin

det er en gt4 :) velkommen i klubben :D

se på kjøp og salg, flere som selger interiør der. eller legg inn hva du ønsker deg :D

#116840  av megetlei

Det finner du ut av når du åpner panseret.

På den lille blikkplata så står det et bla. VIN nummer og en modellkode.
Hvis koden er BLMVZG er det en GT4 og BLMQZG for CS. :D

megetlei

#116842  av Mr2stord

gjekk den bilen i Sand i si tid? Ca fire år siden? Litt off topic :oops:

#116845  av Gjertsen

du ser det også ved å se på IC, luftavkjølt på Gt4 og vannavkjølt på CS.

#116879  av Toyota4ever

Gjertsen skrev:du ser det også ved å se på IC, luftavkjølt på Gt4 og vannavkjølt på CS.
Er vel front mont ic på denne :wink:

#116930  av larsst185

Er en standard gt4 ja.Mener å huske at det var satt på et carlos merke på det dekselet.En kollega av meg eide bilen for ca 2 år siden

#117698  av Herr Knutsen

Glemte å takke for gode svar, forresten!

Tack så mycket!!! :)

#117709  av GT4 CS

Hva trenger du av interiør da? Mulig jeg selger mine stoler forran og bak pga bytte til rally stoler og litt letting :)
Ellers mener jeg 2fastgt4 har to fremstoler liggenes, du kan jo høre med han.
Grattis med bilkjøpet :)