TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN treff pÃ¥ EikÃ¥s i Bergen Søndag 26.06.05 (Banekjøring)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#117202  av wilman

Hei Richard det skal du få , tar med på søndag hvis det blir noe av møtet, skal vi legge det ut på egen topic kanskje?

#117219  av richeros

Vi kan jo prøve det.
Føler at du kan ta ansvar for å poste en passende post :)

#117224  av wilman

Da har eg satt i gang en post under treff/møter håper alle TS-OGN medlemmer som har mulighet og lyst møter der :-)

#117304  av Rolla_RS

wilman skrev:
Kanskje vi skulle arrangert et lite TS-OGN møte på Bontlabo snart??? på Søndag etter middag? da kommer kjellik hjem med den " nye CS killeren" sin fra Stavanger Alle MÅ se den og LE RÅTT av HAN :-):-)
Tror kansje det må tilføyes en modell til Corolla/Carina forumet nå ja. Vet ikke om jeg kommer meg til byn i morgen, men en VCD kan vel kjøpes av deg selvom, ikke sant?

#117316  av wilman

Rolla_RS skrev:
wilman skrev:
Kanskje vi skulle arrangert et lite TS-OGN møte på Bontlabo snart??? på Søndag etter middag? da kommer kjellik hjem med den " nye CS killeren" sin fra Stavanger Alle MÅ se den og LE RÅTT av HAN :-):-)
Tror kansje det må tilføyes en modell til Corolla/Carina forumet nå ja. Vet ikke om jeg kommer meg til byn i morgen, men en VCD kan vel kjøpes av deg selvom, ikke sant?
Ja ingen problem, VCD skal alle få som ønsker det :-) den er uredigert og litt ustabil filming av og til, men det skyldes 3 forskjellige menn som byttet på å filme, og ikke alle hadde erfaring med å filme, men det er helt greit liksom :-) litt artige stunts der.. :-)

#117318  av wilman

kennethx skrev:Satt å lekte meg litt her, og resultatet finner du her:
http://bilder.ts-ogn.no/contrib/kenneth ... _chase.avi

Kunne blitt bedre om kameraføringen hadde vært likere. Men det var nå artig å prøve uansett :)
He he.. kanon fin den der.. meget artig effekt på den snutten, kult.. flink du... :-)

#118250  av kennethx

Begynner å bli mer eller mindre klar med en film, bare lurer på navnet på noen av førerene.

Svart sierra
El Camino
Blå Volvo
Svart Audi
Sist redigert av kennethx den 09 jul 2005 15:02, redigert 1 gang totalt.