TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#116255  av sw20

søndags morgen i Ålesund og nokk en grå og kjedelig dag i dag...

var på biltreff i går... var ikkje sol da heller før vi skulle hjemm.. så på ferga kom alle woooow for en feit farge... var du på treffet...... grrrrr

men skal ikkje klage... endte på delt 4 plass av litt i overkant av 100 biler!

sådet,,, men no vil e ha sommer...... sola har alt snudd og e har ikkje gått i t-sorte ute enda?????

offa..... sugen på å flytte til kristiansand...
Vedlegg
biltreff 3.JPG
biltreff 3.JPG (54.25 kiB) Vist 1419 ganger
biltreff.JPG
biltreff.JPG (66.09 kiB) Vist 862 ganger
biltreff 2.JPG
biltreff 2.JPG (48.43 kiB) Vist 1419 ganger

#116284  av celicat23

Her er ett bra tips:

Når du vet det skal være fint vær en søndag, så sett klokker og alt til å vekke deg tidlig ("tidlig" på en søndag = kl.10:00). Så våkner du klokka 10:00, skrur av alle alarmer, sovner igjen, og våkner ikke før 14:30 av mobil telefonen som ringer.

F********EN! 20 varmegrader i skyggen, og jeg har gått glipp av flere timer. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr.

#116415  av arntkjetil

Nytt nattskift, går mye bedre i dag:)
Driver å laster en båt med metanol nå.

#116418  av Neemi

Rice and shine :P :lol:

Og bare littegranne trøtt....en ørliten smule bare etter 3 timer søvn.
Men har masse å gjøre......jobbe først :x

God natt til dere som har jobbet nattskift og god morgen til dere som lider felles skjebne med meg, nå eller om noen timer.

Håper alle får en flott dag anyway :)

#116476  av ina

I dag leverte jeg bilen min på toyota for å bytte reg. reim og vannpumpe...
Men den ene delen til vannpumpen må de få fra belgia fordi den finnes faktisk ikke i Norge...
Det er kjiipt! Så nå må jeg klare meg uten bil i mange dager...
Uff!!! Trenger litt sympati for det azz... Må kanskje kjære rundt i en gammal stygg skropel.... Æsj!!!!!!! :cry:

#116501  av Turbotrille

Dårlig forberdt av verkstedet, de burde faktisk bestilt inn de delene som trengs før bilen kom slik at alt var klart, eller du kunne fått en ny time om en ukes tid.

#116785  av Mr2Nyter'n;p

ina skrev:I dag leverte jeg bilen min på toyota for å bytte reg. reim og vannpumpe...
Men den ene delen til vannpumpen må de få fra belgia fordi den finnes faktisk ikke i Norge...
Det er kjiipt! Så nå må jeg klare meg uten bil i mange dager...
Uff!!! Trenger litt sympati for det azz... Må kanskje kjære rundt i en gammal stygg skropel.... Æsj!!!!!!! :cry:
Man skal ikke klage så lenge man faktisk har en bil man kan disponere mens go'bilen står på verksted ass.. Mener jeg :wink:

#116801  av ina

Hehe... I dag skal jeg ikke klage... I dag får jeg hvertfall kjørt celica... Så det går bra.. Men får håpe at bilen min er snart er ferdig..

#117115  av Dalan

Kryss fingrene for meg nå, nå sitter prøvenemnda og diskuterer karakteren min på fagprøva nedi kjelleren her... :shock:

#117118  av ina

lykke til!!

#117120  av kennethx

Dalan skrev:Kryss fingrene for meg nå, nå sitter prøvenemnda og diskuterer karakteren min på fagprøva nedi kjelleren her... :shock:
Hvordan gikk det da?

#117121  av Dalan

kennethx skrev:
Dalan skrev:Kryss fingrene for meg nå, nå sitter prøvenemnda og diskuterer karakteren min på fagprøva nedi kjelleren her... :shock:
Hvordan gikk det da?
Strålende! :D :D
Bestod med glans 8)
Ah, det var digg :D

#117393  av Neemi

Jeg HATER HATER HATER idiotfolk som tramper som besatt i etasjen over.
Irriterte meg litt over gressklipperen istad og når jeg prøver å sove for å klare å være våken på jobb i natt, men skal la være noe mer for det er vel bare nå de har tid.

Men trenger de å starte fullrenovering av hage og gårdsplass rett utenfor soveromsvinduet mitt nå da????

Og den trampinga.....*hyle*
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 1167