TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• soft top...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #117435  av aneriks

er dette noe toyota selger??? noen som har peiling?
Vedlegg
7e_1_b.jpg
7e_1_b.jpg (10.42 kiB) Vist 823 ganger
4f_1_b.jpg
4f_1_b.jpg (9.12 kiB) Vist 823 ganger
3f_1_b.jpg
3f_1_b.jpg (14.18 kiB) Vist 823 ganger

#117445  av Raze_r

skal med det der da?
tilfelle det regner når du ikke har med taket?

er jo forsåvidt greit det da, så slipper du ha med de taket...
tar jo veldig mye mindre plass det der...

aner ikke om toyota har det...
:?

#117455  av aneriks

Raze_r skrev:skal med det der da?
tilfelle det regner når du ikke har med taket?

er jo forsåvidt greit det da, så slipper du ha med de taket...
tar jo veldig mye mindre plass det der...

aner ikke om toyota har det...
:?
var noe sånt jeg tenkte ja, greit og ta med,men praktisk og brette sammen... men er jo ikke spesielt pent.

#117496  av FireWalk

var ikke spesielt pent Nei... sikkert praktisk i et nødstilfelle da :)

#117514  av Dalan

Det kan vel ikke være no mer praktisk å sette på enn glasstaket..? :?
Også så fælt som det så ut a.. :shock:

#117523  av chris

er ikke akkurat noe jeg ville valgt i hvert fall.. selv om det kanskje er lurt om man er på en litt lang dagstur og ikke gidder/har plass til glasstakene.

#187986  av jumbo

er vel mest et tema for de med basskasse(r), for min del tar ikke glasstakene plass i det hele tatt og jeg har de alltid med, men selvsagt kjekt for de med daarligere plass...

Man kan vel uansett ikke kjøre noe særlig med det stofftaket, ser jo vitterlig ut som det festes utenpå siderutene med sugekopper

#187988  av FireWalk

Glass taket får jo fint plass i bagasjerommet...

#187991  av Lizzy

Eller bak stolene :D

#188019  av TrustNo1

De så ikke spesiellt bra ut nei. Skulle jeg hatt ett alternativ til glasstakene, så tror jeg egentlig jeg hadde satt i gang med litt glassfiber som jeg henglset på midten. Isåfall hadde det gått an å brette sammen taket, og lagt vekk der man har plass :)

#188031  av jumbo

Lizzy skrev:Eller bak stolene :D
jepp, er jo det som er "default". Litt verre for de som har basskasser der, men er jo normalt sett plass i bagasjerommet - hvertfall for de tullingene som ikke skjærer det opp og bruker til intercooler :twisted:

#188034  av soarer

TrustNo1 skrev:De så ikke spesiellt bra ut nei. Skulle jeg hatt ett alternativ til glasstakene, så tror jeg egentlig jeg hadde satt i gang med litt glassfiber som jeg henglset på midten. Isåfall hadde det gått an å brette sammen taket, og lagt vekk der man har plass :)
Eller ennå bedre, lage skall i carbonfiber. Er ikke det et bra prosjekt?

#188085  av Christian

jumbo skrev:
jepp, er jo det som er "default". Litt verre for de som har basskasser der, men er jo normalt sett plass i bagasjerommet - hvertfall for de tullingene som ikke skjærer det opp og bruker til intercooler :twisted:
Hmmm....var da svært da. Har god plass til basskasser og t-taket bak stolene jeg :mrgreen:

*Jumbo, ingen kommentarer nå* :wink:

#188116  av TrustNo1

Om kassene er byggd litt på tanke med t-tak, samt at man gjerne fjerner metallet i bunnen, så er det ikke noe problem. Derimot om jeg får plass til t-taket mitt når jeg dytter 4 stk solo-baric 8" elementer bak stolene er jeg noget usikker på. Tiden vil vise ;D

#188160  av jumbo

Christian skrev:
jumbo skrev:
Hmmm....var da svært da. Har god plass til basskasser og t-taket bak stolene jeg :mrgreen:

*Jumbo, ingen kommentarer nå* :wink:

Sug :D

Kjørte meg en tur til imingfjell i dag, Bjerkeflåta - Svartås på 1:03.... sliter fremdeles med å roe pulsen lol