chris skrev: .. den er ikke akkurat praktiskHva med å selge bare stereoen og så kjøpe en til bil?

chris skrev: .. den er ikke akkurat praktiskHva med å selge bare stereoen og så kjøpe en til bil?
jostein skrev:jaja har det siste motorbørsen men finner den faen meg ikke...side 48 øverst i venstre hjørne..
jostein skrev:hm da har ikke vi samme nummer,mitt er nr 26..Er det kommet nytt etter det da?nr 27.. kom 2.juli
chris skrev:Er ikke temperaturen som er "problemet". Men sjarmen. Og den frie lufta. Og targatak vekker også litt oppmerksomhetSkjønte det, bare ironiserer...
chris skrev:ja, det bekymrer meg. Er redd jeg ikke får den kjøreopplevelsen jeg trenger. Og når jeg er vant til MR2'en, så må det der bli fryktelig slapt. Når det gjelder hva jeg er ute etter, så er jeg EGENTLIG ute etter noe som ikke alle andre har, hvis du skjønner. Og jeg rådigger også MR2'en min.. men.. som nevnt.. den er ikke akkurat praktiskHvis du kjøper en 2.0 6-gen. Celica så er den mer sjelden enn en mk2 mr2 her til lands.
chris skrev: okay.. da fikk jeg vite en del mer om den Celicaen jeg tenkte på. Og plutselig ble jeg veldig usikker. Den står for øvrig i siste motorbørsen (men jeg finner den ikke på nettutgaven). Bilen er i topp stand den, 97 modell, 18" sommer og 17" vinter. Den er eid av Alpine Norge i to år, og det sier jo litt om anlegget og sånt.. Effektanlegg og sportsfilter...Er det NRG (Alpine Norge) som har eid den sier du?
chris skrev: MEN:1.8? ..shure you wanna do this?
for det første er det en bil med fast tak, og uten takluke, og det vil jo bli en knallnedtur på solskinnsdager.. og.. det andre.. det er bare en 1.8 liter.. de har vel bare 120 hester ellerno. og effektanlegg utgjør jo ikke akkurat så mange hestene..
mk1 black limited skrev: Hvis du kjøper en 2.0 6-gen. Celica så er den mer sjelden enn en mk2 mr2 her til lands.Det kryr jo av Celicaer her oppe. Ser MINST 3-4 Celicaer hver vei til og fra jobb hver dag. Er ikke mye utvendig forskjell på de da, i likhet med forskjellene på MR2 i forskjellige års- og motorutgaver.
@lpher skrev: Er det NRG (Alpine Norge) som har eid den sier du?Huff.. høres ikke bra ut
Det høres ikke spesielt lovende ut etter som de kjørte motoren på
nycelican (ZZT230) som de byttet den inn i....rett til helv...
@lpher skrev: 1.8? ..shure you wanna do this?Nei.. I'm not shure I wanna do this. Jeg har kommet frem til at en 1.8 liter slappfisk ville jeg ikke trivdes med. Jeg trenger litt pulver i motoren. Har ikke prøvd denne, men noe sier meg at jeg ville blitt veldig skuffet.. Dessuten.. EGENTLIG vil jeg ha noe med turbo![]()
Hva med å finne seg en tidligere modell..med 2.0 175hk til samme pris da? ...det ville jag ha gjort ihvertfall![]()
@lpher
chris skrev: Jeg har kommet frem til at en 1.8 liter slappfisk ville jeg ikke trivdes med. Jeg trenger litt pulver i motoren. Har ikke prøvd denne, men noe sier meg at jeg ville blitt veldig skuffet.. Dessuten.. EGENTLIG vil jeg ha noe med turboHva med denne go'saken da? Trøkk i den det du har av kjærring, unger, katter, kjøtere + annen dritt, og fremdeles har du plass til å klø deg på balla.
erling skrev:chris skrev: Jeg har kommet frem til at en 1.8 liter slappfisk ville jeg ikke trivdes med. Jeg trenger litt pulver i motoren. Har ikke prøvd denne, men noe sier meg at jeg ville blitt veldig skuffet.. Dessuten.. EGENTLIG vil jeg ha noe med turboHva med denne go'saken da? Trøkk i den det du har av kjærring, unger, katter, kjøtere + annen dritt, og fremdeles har du plass til å klø deg på balla.Og ikke minst, den leveres med TURBOdiesel..
Veilside keepin' it gangsta..![]()