TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvem vil kjøre pÃ¥ banen pÃ¥ gatebil rudskogen?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #117386  av CelicaTurbo

Hvor mange er det som har tenkt å kjøre på banen når de er på rudskogen kommende helg? Det er flere biler i klubben som jeg gjerne kunne tenkt meg å sitte på med ihvertfall :D

#117390  av egotrip

hadde blitt meget takknemlig hvis jeg bare hadde fått sittet på med 1 jeg :)

Aldri sittet på med noen på bane før :]

#117409  av Levin GT

Jeg kjører hvert år....... :) Gleder meg.... :)

#117436  av Elzin

tviler på at jeg blir ferdig med alt som skal gjøres ;)

må sveise på ny mutter på bunnpannen og støpe resten av bagasjerommet i såfall. noe jeg ikke tror jeg får gjort siden jeg sliter med å få tak i mig sveiseapperat.

#117446  av mr_2

Elzin skrev:tviler på at jeg blir ferdig med alt som skal gjøres ;)

må sveise på ny mutter på bunnpannen og støpe resten av bagasjerommet i såfall. noe jeg ikke tror jeg får gjort siden jeg sliter med å få tak i mig sveiseapperat.
off topic,men du får det nok til med et rørtrådapparat også..Bare bruk bunnstrengstråd,så funker nok det(hvis du har tilgang til utstyr da) :wink:

#117451  av Magne

Jeg skal nok kjøre. Bare å sitte på noen runder for dem som vil det... (Har bare vanlig Mr2 gti da.. ikkeno yber spennendes men morro alikevel :) )

#117479  av supraboy

Jeg har tenkt til å spinne et par runder med supran vist du vil sitte på så er det bare å si ifra. :D

#117487  av @lpher

supraboy skrev:Jeg har tenkt til å spinne et par runder med supran vist du vil sitte på så er det bare å si ifra. :D
Næmen :D Enda en mkIV eier? :D Velkommen skal du være :)

Er bilen registrert her? :)
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2098

EDIT: on topic :D Ikke umulig at jeg er i nærheten av Rudskogen til helga...men hvor mannsterke er vi der nede da? :)
Sist redigert av @lpher den 04 jul 2005 10:33, redigert 1 gang totalt.

#117507  av CelicaTurbo

Neemi skrev:http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 278#115278

Dette er vel bare noen av de som kommer :)
jepp, men hvem av de har tenkt å kjøre da? ;)

#117511  av elino

Nå er girkassa på plass med nye deler :D
Regner med at det blir noen mil i løpet av helga (hvis alt holder denne gangen :oops: ), så vil du værra med er det bare å heng på.......... :wink:

For ordens skyld: det er ikke jeg som kjører :shock: :D Det overlater jeg til Are :lol:

#117542  av sleeper

blir ingen kjøring med min bil, men skal få låne en pug 205gti noen runder :D :D

#117551  av CelicaTurbo

supraboy skrev:Jeg har tenkt til å spinne et par runder med supran vist du vil sitte på så er det bare å si ifra. :D
Det høres meget bra ut :) Hvilken Supra er det du har da slik at jeg kanskje finner frem til deg? Velkommen til klubben også da.. ;)

#117556  av Elzin

jeg har aldrig sittet i en supra, er det mulig jeg får meg en jomfru tur i passasjer sete ditt?

#117561  av sleeper

spanderer en burger på deg hvis jeg får sitte på noen runder!? :D