TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvem vil kjøre pÃ¥ banen pÃ¥ gatebil rudskogen?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#117595  av supraboy

har ikke noe bilder av den men den er blå lilla har hatt den i et år ca. den skal stå sammen med ts-ogn på rudskogen. er noen bilder av den på gatebil.no

#117721  av Arne rebel

Er der for å kjøre, men vet ikke om ting holder....

#117730  av MR2WideBody

her er bildet av bilen til supraboy
Vedlegg
supraboy.jpg
supraboy.jpg (327.22 kiB) Vist 2938 ganger

#117736  av Magne

Arne rebel skrev:Er der for å kjøre, men vet ikke om ting holder....
Får se om du greier å ta meg igjen i år da.. ;)

#117771  av CelicaTurbo

supraboy skrev:har ikke noe bilder av den men den er blå lilla har hatt den i et år ca. den skal stå sammen med ts-ogn på rudskogen. er noen bilder av den på gatebil.no
ok, da finner jeg frem til deg ihvertfall, har hjelm tilgjengelig selv :)

#117917  av Arne rebel

Magne: Når en leser hvilke såler du har på bilen skal det noe til, men en vet aldri :wink:

#118633  av sleeper

Arne rebel skrev:Er der for å kjøre, men vet ikke om ting holder....
det gjorde det tydligvis ikke! så du lå under bilen og skrudde nesten hele helga.... :?

#118707  av Magne

Hva har andre som rundetide på rudskogen?

Jeg fikk 1.16.2 med 18" vanlige dekk på bilmekaniker treffet. Men på gatebil når jeg for en gangs skyld hadde fri bane fikk jeg en beste tid på 1.13.7... noe forbedring må jeg si med bare andre dekk... :) Men bedre kan det også bli, bremser altid "litt" for tidlig...

#119540  av Magne

Ingen som har noen circa rundetider på rudskogen som jeg kan forholde meg til?

#119603  av mk1 black limited

Liten hensikt i å sammenligne tider med biler veldig forskjellig fra deg selv, vel? F.eks. har jeg vel rundt 1:14 med MR2'en (lenge siden jeg har tatt tiden med den) og 1:08 med Elise.

#121720  av mk1 black limited

Arne rebel: Sett bilde av deg selv i siste Bilsport? Gratulerer! :-)

#121733  av Arne rebel

mk1 black limited: Takker, en kompis fra Sverige ringte og fortalte at det var bilde av aw11en (bladet kommer ut noen dager før i Sverige) noe jeg syntes var artig, men at det skulle være med tekst og bilde av meg var uventa...Kan hende de ville ha en kontrast mot alle de blanke og stilige bilene som var der ellers :)