TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Til passing av greddy skjørter

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#117844  av blixern

har ikke brukt epoxy til styling før, har brukt det til andre ting, kan godt hende det er er bra å bruke til styling, men slik jeg ser det så tror jeg det blir for stivt å sprøtt... men jeg vet ikke, kan godt hende jeg tar feil der vettu!

Rutelimet til wuth er knall det å, sitter VELDIG bra å er elastiskt(noe jeg mener er viktig)...

#117845  av Grøndis

Trur jeg kjøper det istede gitt... Noen som vet hvor??

#117960  av Grøndis

Noen som har no tips / råd ang festeting av sånn gitter ved luftinntaket, som Ace har lagt ut bilder av??

#118040  av blixern

lim gittere fast med f.eks rutelimet du evnt kjøper osv...

#118066  av kake

Ville ikke brukt lim på sideskjørtene. Tenk om du skal ha de av igjen en gang. Jeg brukte dobbeltsidig teip (3M-teip, sitter som F) langs hele kanalen, og så 1 skrue i front, der de originale skvettlappene satt, og så de originale festene bak til luftinntaket. Sitter mer enn godt nok det.

#119694  av Grøndis

Da var bilen ferdig :D

lakka å montert, ble ferdig på fredags kveld å rett på gatebil på lørdags morgen... Har ikke fått lagt ut bilder før pga. en ukes jobbing i ålesund

men her er noen bilder av bilen min 8)
Vedlegg
2.jpg
2.jpg (498.96 kiB) Vist 664 ganger
4.jpg
4.jpg (528.6 kiB) Vist 668 ganger
3.jpg
3.jpg (658.71 kiB) Vist 661 ganger
1.jpg
1.jpg (651.18 kiB) Vist 658 ganger

#119699  av Grøndis

...å sånn ble det med gitter på luft inntaket. Synes det ble bra jeg, må få takke kompisen Anders her å, som har hjelpet meg en hel masse med å få bilen ferdig.
Vedlegg
5.jpg
5.jpg (314.67 kiB) Vist 658 ganger

#119818  av Dr.Ling

MÃ¥ bare gratulere! Bilen ser finfin ut.

Monterte mine Greddy-skjørter på lørdag, og C-One frontleppa igår. Ble endel finpuss med sandpapir etter lakking, selv om alt var greit da jeg prøvemonterte. Spesielt det lille panelet fremme på skjørtene var vrient (helt i hjørnet på innsiden, og mot døren), men det var ikke mye pussing som skulle til.

Var redd felgene mine skulle se så små ut etter skjørtene kom på, men det ser faktisk helt greit ut med 17". Frontleppa var heller ikke så lav at det er noe problem. Var usikker på om jeg skulle sette gitter i luftinntakene, ser meget pent ut hos deg, så kanskje jeg setter noen inn etterhvert, vi får se. Klarte å knekke den 10mm skruen for festet til sikkerhetsbelte-snella..... men det var det eneste som gikk galt under montering.

Var på en lengre fotorunde igår kveld, skal legge dem ut senere. Styling har bra effekt på selvtilliten, føler meg mye kulere allerede 8)

#122973  av Grøndis

Takk takk er stor fornøyd selv å :D :D