TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oppstillingsplass Gatebil Rudskogen 8-10 juli 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#117832  av FireFox

Neemi skrev: Du tar et stk sol som blender og legger til en asfaltkant som går lenger ut i veien enn normalt. Dette utgjør da null sikt, et stort pang, to kantkjørte felger pluss litt herpet sideskjørt og front og store planer om snarlig innkjøp av nye solbriller.
Skikkelig unødvendig!!!! Og typisk at sånt skjer rett før gatebil. :? :x
aii, sure greier neemi.. du kan vel trøste deg med det at du ikke er den eneste der med kantkjørte felger :?

#117924  av bullit

Ja kan du ikke skrive opp meg også på den lista di :) Kommer veldig seint på fredag men kan vel kanskje kjøre inn bilen tidlig på lørdag(hvis da formen er god nok til det). Hvor lenge har de portene oppe på fredag forresten, kan hende jeg kan rekke det hvis jeg slipper tidligere fra jobb...

#117927  av Neemi

bullit skrev:Ja kan du ikke skrive opp meg også på den lista di :) Kommer veldig seint på fredag men kan vel kanskje kjøre inn bilen tidlig på lørdag(hvis da formen er god nok til det). Hvor lenge har de portene oppe på fredag forresten, kan hende jeg kan rekke det hvis jeg slipper tidligere fra jobb...
Notert ;)
Finner ikke noe info om når portene stenger, bare når de åpner.

Men er bare å komme når dere kommer alle sammen, jeg er der fra torsdag ettermiddag og plassene våre også :)

Turbotrille og firefox: takk for omtanke! Bilen blir nok i orden igjen litt utpå.
Bittert, men får jo ikke gjort noe annet enn å leve med det og reparere senere.
 #117929  av Neemi

Litt info til dere som er påmeldt (og de som måtte komme etter)........når dere ankommer Gatebil sier dere i fra til vaktene at dere skal stå sammen med ts-ogn (toyota-klubben).
Vi befinner oss nede på gocartbanen, antageligvis side om side med 200sx-ogn.
Skal prøve å få hengt opp den fine banneren vår, og denne gangen skal jeg huske sprittusj så alle får signert også Wink

Får de som ikke har fått kjøpt t-skjorter og nøkkelbånd og ønsker dette, så har jeg igjen noen som kan kjøpes der nede.
Let me know Wink

#117952  av Turbotrille

Bare timer igjen nå... :D:D:D

Også er det meldt tropisk vær... 8) 8) 8)

#117969  av FireFox

hihi, jup :D gleder meg jeg assa :D:D

været: http://met.no/ostfold/fredrikstad.html?fylkesvis

#117998  av FireFox

weee.. da drar jeg nedover.. skal kjøre kolonne 9biler :) kan bli morro :)

#117999  av Neemi

Kommer om et par timer ;)
Dette blir så bra!!!!

For dere som kommer i løpet av helgen og har spørsmål, trenger mer info.
Jeg kan nåes på 95043539.

#118029  av MR2turbo

wohoo!! :D endelig er det klart for meg og ;)

Skal kjøre med mr'n fra sandnes i Morra...
Fikk på nye dekk fremme i dag, så da må jeg bare mekke litt i kveld så er jeg klar!! ;)

#118036  av lexusmann

Grattis Markus!!! :wink: Alltid digg med nye dekk...

#118052  av Dalan

Fader fikk lyst til å dra nedover jeg å nå når Are minte meg på at det var Gatebil i helga... :?
*tenketenke*

#118061  av kake

Tar nok en tur innom på lørdagen, men er det fortsatt plasser der da ?

#118076  av aneriks

off... må desverre melde avbud pga krise på jobben... jaja, kjipe greier

#118106  av Poppe1

Dalan skrev:Fader fikk lyst til å dra nedover jeg å nå når Are minte meg på at det var Gatebil i helga... :?
*tenketenke*
Ta og bli med nedover da, blir en del fra elverum! :D

#118335  av 2fastgt4

greit opplegg i år :D
bortsett fra de knehønene som parkerte på plassene våres :evil:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8