TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• banetreff 5 juli rudsk. sportsvognklubben

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#117667  av Mr2Nyter'n;p

Siden jeg er bonde og vi tydeligvis ikke er helt gode i toppen, avstår jeg fra treffet 8)

#117769  av CelicaTurbo

Apsis skrev:Oj, det var i dag det jo!
Og jeg som hadde tenkt å spørre deg om å sitte på innover Celicaturbo (kjenner deg ikke, men vi bor iallefall på samme sted :P)
Vel det hadde uansett ikke passet for jeg var i Fredrikstad hele dagen med unntak av den tiden jeg var på treffet.

Ellers, så ingen kjente der men tok en del bilder, så bilen til Jan Erik stod parkert men så ikke mannen selv, og så ryggen til en ts-ogn t-skjorte på avstand men så ikke mer til den personen heller gitt.. Men, så det var noen MR2 mk1 og mk2 ute på banen da, derimot widebody men når jeg så bilene parkert var det aldri noen i nærheten.. jaja, bedre lykke med å treffe kjentfolk neste gang men det var mye snadderbiler å se på ihvertfall :)

#117777  av jan-erik

CelicaTurbo skrev:
Apsis skrev:Oj, det var i dag det jo!
Og jeg som hadde tenkt å spørre deg om å sitte på innover Celicaturbo (kjenner deg ikke, men vi bor iallefall på samme sted :P)
Vel det hadde uansett ikke passet for jeg var i Fredrikstad hele dagen med unntak av den tiden jeg var på treffet.

Ellers, så ingen kjente der men tok en del bilder, så bilen til Jan Erik stod parkert men så ikke mannen selv, og så ryggen til en ts-ogn t-skjorte på avstand men så ikke mer til den personen heller gitt.. Men, så det var noen MR2 mk1 og mk2 ute på banen da, derimot widebody men når jeg så bilene parkert var det aldri noen i nærheten.. jaja, bedre lykke med å treffe kjentfolk neste gang men det var mye snadderbiler å se på ihvertfall :)
Jeg fløy rundt der med gul vest, så ble bare jobbing for meg. Holdt på med teknisk kontroll, samt i "tårnet" ved enden av depot strekka. Var enormt mange biler og kjørte, så ble ikke så mye tid til sosialt. Snakket med MrWidebody og Jarl, men kan ikke si jeg så noen grå Celica på området.

Synd med bilen til Anders som måtte hjem med Viking, men vi får håpe det ikke er så veldig alvorlig.

#117933  av mk1 black limited

Mr2Nyter'n;p skrev:Siden jeg er bonde og vi tydeligvis ikke er helt gode i toppen, avstår jeg fra treffet 8)
Hæ? Den skjønte jeg ikke... :?:

#117934  av mk1 black limited

CelicaTurbo skrev:Ellers, så ingen kjente der men tok en del bilder, så bilen til Jan Erik stod parkert men så ikke mannen selv, og så ryggen til en ts-ogn t-skjorte på avstand men så ikke mer til den personen heller gitt.. Men, så det var noen MR2 mk1 og mk2 ute på banen da, derimot widebody men når jeg så bilene parkert var det aldri noen i nærheten.. jaja, bedre lykke med å treffe kjentfolk neste gang men det var mye snadderbiler å se på ihvertfall :)
Var du der altså? Så ikke bilen din, synd vi ikke traff hverandre. Sto for det meste i tårnet og holdt øye med de som kjørte, så jeg var, i likhet med Jan-Erik, rimelig opptatt med arrangementet. Men jeg traff da Widebody og...ehrrrmmm...han med MK1 og Opel front, beklager husker ikke navnet. ;-)

Det var forøvrig sinnsykt mye biler - 84 stk. ble registrert inn for banekjøring!

#117947  av Mr2Nyter'n;p

Anders gullstein skrev:Med deg og Inge med R.dekk må jeg kjøre som Gud selv om jeg skal klare å henge på tror jeg nok :wink: . Men prøve å henge på, det kan jeg love 8)

NSK er alltid veldig gode til å holde regnvær unna treffene sine :wink:

Kan også garantere ryddigere kjøring på banen enn gatebil. Ingen bønder som kommer med en gammel 240 som bare er der for å kjøre kødd, så sjansene for at bilen er like hel etter kjøringa er noe større. Morsomt å se på kjøringa på gatebil, men da trives jeg bedre på den andre siden av betongveggen :roll:
:wink:

#117996  av Anders gullstein

Mr2Nyter'n;p skrev:
Anders gullstein skrev:Med deg og Inge med R.dekk må jeg kjøre som Gud selv om jeg skal klare å henge på tror jeg nok :wink: . Men prøve å henge på, det kan jeg love 8)

NSK er alltid veldig gode til å holde regnvær unna treffene sine :wink:

Kan også garantere ryddigere kjøring på banen enn gatebil. Ingen bønder som kommer med en gammel 240 som bare er der for å kjøre kødd, så sjansene for at bilen er like hel etter kjøringa er noe større. Morsomt å se på kjøringa på gatebil, men da trives jeg bedre på den andre siden av betongveggen :roll:
:wink:

Hehehe, du skjønner sikkert hva jeg mente med det håper jeg. Ingenting galt med bonder eller folk i 240, men måtte gi et språklig bilde til å hjelpe forklaringen om gatebil kjøringa, så ingen bør ta seg nær av utsagnet. Jeg er nok ikke så langt fra sanheten tror jeg :wink:

#118012  av MR2WideBody

CelicaTurbo skrev: og så ryggen til en ts-ogn t-skjorte på avstand men så ikke mer til den personen heller gitt.. Men, så det var noen MR2 mk1 og mk2 ute på banen da, derimot widebody men når jeg så bilene parkert var det aldri noen i nærheten.. jaja, bedre lykke med å treffe kjentfolk neste gang men det var mye snadderbiler å se på ihvertfall :)

Ryggen her er det nok jeg som er skyldig i, var å titta litt rundt om det var flere fra forumet, og jeg traff noen av dere.
Men hvor gjorde du av deg CelicaTurbo?
Så ikke deg, men syns jeg så bilen din på grusen over gocart banen

#118172  av CelicaTurbo

bilen min stod parkert utenfor området ja men aner ikke hvor dere ble av, jeg fant bare tomme parkerte biler jeg kjente til, men prøvde jo heller ikke å jakte dere ned når det kom en kjent bil av banen da :D Det ble en del bilder derimot ;)

#118195  av mk1 black limited

Kom så med dem! :twisted:

#118231  av CelicaTurbo

har ikke fått sett gjennom dem selv enda, er alt for varmt og godt i været til å sitte å sture fremfor maskinen :D