TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Eksos eller Oljetemp mÃ¥ler

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #118138  av larsst185

Driver å bestiller meg målere til å ha i A-Stolpen.Turbotrykksmåler er og oljetrykk er selvsagt, men klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ha oljetemp eller eksostemp i den siste holderen.Hva mener folket er mest hensiktsmessig.

#118150  av kennethx

Innsugstemp ( I manifolden/etter IC). Kan være litt greit å følge med den, blir den for høy så skjer det jo triste ting, og du ser ikke det på hverken eksos eller olje temp før det er for sent vil jeg tro.

#118154  av larsst185

Ja,har tenkt samme tanken.problemet er bare at Autometer ikke har innsugingstemp måler.

#118181  av kennethx

larsst185 skrev:Ja,har tenkt samme tanken.problemet er bare at Autometer ikke har innsugingstemp måler.
Hmm, det var jo kjedelig. Blir liksom litt feil range på eksostemp måleren til slikt bruk :)

#118222  av Toyota4ever

larsst185 skrev:Ja,har tenkt samme tanken.problemet er bare at Autometer ikke har innsugingstemp måler.
Hehe, har vel ikke gjort de dær får du???? :lol:
Et lite tips Lars, ikke selg den bilen dær uten at du er HELT sikker denne gangen :wink:

Har olje temp som den 3 måleren jeg, fornøyd me de. IC temp er jo ikke så dumt nei....hømmm?