TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Montering av servo mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #117572  av angrykid

Er dette noe stress? jeg har servo samt hjerne til denne, men vet ikke om ledningsnett følger med. Jeg har ikke gjort dette før, så om noen har noen tips eller gode pekepinner på hvordan dette gjøres uten for mye hjernebry å ilter bannskap, så rop ut :)

Eventuelt noe framgangsmetoder/workprints for hvordan jeg kan få inn denne. :)

#117681  av angrykid

Opp igjen. :)

#117980  av angrykid

Vel vel, regner med at det ikke er noen som har ettermontert servo i sin bil, og kan hjelpe meg med dette. :-D får vel bare bli til å prøve å feile i kveld/morgen kveld, om jeg rekker å få henta ut pakka på posten.

Skal se om jeg får tatt noen bilder til dere, sånn at man kan dokumentere hva som skjer og hva som skal hvor. :)

On a sidenote, er det noen som har demontert A/C i bilen? Denne fungerer ikke, og jeg orker ikke bruke flerfoldige tusen på å sjekke om det faktisk funker. Så jeg vil gjerne ha det ut av bilen, for å spare noe vekt. Framgangsmetode? Riv å slit? Slegge å spette? bulldoser? :D

#118293  av Raze_r

bulldoser....hadde jeg brukt :lol:
aner desverre ikke.. er vel bare å demontere og ta det ut :?:

#119345  av angrykid

Da har jeg vært ute å sett litt på dette. Fikk hentet servopumpa pluss hjernen på posten i dag..

Det lover i grunnen ikke så veldig bra, skal jeg si dere. :D

Konvertering fra non-ps til PS er ikke en dans på roser. For det første, skjønner jeg ikke hvor jeg skal få plass til den svære klunsen som er PS'en selv, og for det andre, må jeg bytte ut styrehuset..

Bilder følger..

Vel, anyway. Som dere ser, så må det byttes. Hva dette koster, kommer jeg til å finne ut i løpet av neste uke. :)
Vedlegg
Og dette er uten
Og dette er uten
uten-ps.gif (64.31 kiB) Vist 301 ganger
Dette er huset med ps
Dette er huset med ps
med-ps.gif (80.49 kiB) Vist 99 ganger