TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oppstillingsplass Gatebil Rudskogen 8-10 juli 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#118721  av Neemi

bullit skrev: Har du flere sånne ts-ogn merker neemi. Stilig de merkene på døra di :D
Takk, takk.
Mine er "egenkomponerte" med litt hjelp av tekstformater som ligger ute på forumet (husker ikke lenger hva det heter).
CelicaTurbo selger vanligvis noen egne som er trykket opp for medlemmene, men var tom for de i chrome og jeg som alltid skal gjøre ting i siste liten måtte jo bare ha sånne før Våler så jeg stakk innom en her i området som driver med skilter og dekor, fikk hentet ut det jeg trengte fra forumet og fikk han til å lage merker til meg :)

Du kan jo høre med CelicaTurbo hva han har igjen av de merkene han selger :)

#118915  av Turbotrille

Kongehelg. :D:D:D

Synd jeg ikke fikk truffet noe særlig av dere, ble stående å se litt på Arne Rebel da han plukket istykker bilen sin lørdagen, men du så så opptatt ut at jeg ikke ville forstyrre. ;)
Så ikke noe til Neemi, men fikk nå sett på felgene dine, og det så ikke så pent ut nei, men nå må det bare bli noen bredere felger bak og putte de fine felgene foran så blir det bra dette. :)

Eneste var vel Markus, Wilman og Kristian jeg såvidt fikk snakket litt med.

Fikk plass på standen alle tre dagene, selv om jeg lørdag fikk beskjed om at det var fysisk fullt på go-carten, så kjørte jeg rett opp og stilte meg på ts-ogn standen. :?

Jeg prøvde også å stille meg litt ut på sidene på rekken av ts-ogn, siden jeg kjører bmw, håper ikke dere trodde dette var en av de bilene som sto veldig i veien. :?

Uansett, jeg er klar for septembertreffet, og muligens også japsetreffet. :D

#118920  av Neemi

Jeg sto og stusset litt på en bmw ja, men kom plutselig på at jeg hadde lovet deg plass så det gikk så fint så ;)

Var flere jeg ikke fikk sagt hei til og, men håper jo det kommer fler sjanser :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8