TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Sommertreff pÃ¥ Dagali 12-14 August (Landstreff sør)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#119380  av henningl

Vil bare si at vi i 200sx-klubben hadde det griseartig på Dagali for et par uker siden, så dette anbefales :D

Bare husk å fyll bensin ja, for en av oss gikk tom på fjellet.. :lol:

#119449  av Gjertsen

da kan det hende jeg også kommer meg oppover, blir da i en supra 87mod. kanskje jeg tar med en annen i mx5. får se.

Non kolonne fra vestfold? kjører da gjennom kongsberg, kan jo møte kongsbergs folk og for å kjøre kolonne! er ikke så kjent oppi geilo så hadde vært fint om vi ble flere som kjørte :)

#119452  av Gjertsen

Christian skrev:Beklager at ting tar tid, men det er mye som skjer for tiden.

Planene er foreløpig som følger :

Portene åpner kl 10.00. Alle betaler i det de passerer denne porten. De som har forhåndsbetalt står på liste, resten må sørge for å ha kontanter. Prisen er lik for alle som vil inn på stripa med bilen sin. Eventuelle passasjerer betaler kr 50pr stk. Vil de være med på gocart eller kjøre andre ting ordner de det med de som driver anlegget direkte. Eller de henvender seg til meg hvis de vil være med på gocart cup'en.

I utgangspunktet er det ingen sjekk av bilene, men om noen kommer i en bil som knapt henger sammen vil jeg forbeholde meg retten til å nekte disse å kjøre sammen med oss.

Det er salg av brus, te, kaffe, litt sjokaolade etc på flyplassen, ser ingen grunn til at det skal ordnes med mer, siden den lokale butikken ligger 4km unna med ett helt greit utvalg.

HUSK : DET FINNES IKKE BENSINPUMPER I BYGDA! De som trenger bensin i løpet av dagen må til Geilo, (25km en vei) så en full opptanking enten på Geilo, Nesbyen eller Rødberg bør gjøres.

11.00 Håper de fleste har begynt å innfinne seg og er parkert inne på området.

11.30 Bilslalom. Utslagsmetode eller mobilstoppeklokketid.

13.00 1000m og 402m, er det ønskelig kan vi rigge til 201m også. Utslagsmetode eller mobil igjen.

14.30 Gocart cup.

16.30 Ønsket bilkjøring i forskjellige former.

21.00 Slutt.

Utover kvelden griller vi på stripe, eller på en av campene. Litt avhengig av vær og antall oppmøtte.

Vanskelig å lage noe eksakt program da antall deltagere og spesielt været er usikkert ennå. Men om endel må byttes om bør ikke det være noe problem.

Jeg kommer til å trenge endel hjelp for å holde nogenlunde styring på dette, og for å få kjørt litt selv også. Kan de som kunne tenke seg å være med litt kontakte meg på Pm?
Det er snakk om å samle inn litt penger, hjelpe til med tidtagning om dette blir aktuellt, radiosamband for tryggere kjøring og andre småting.

Om noen har spørsmål til noe kan de spørre her, på Pm eller på tlf 95792215
er dette programmen for fredagen? lørdagen eller søndag?
sånn jeg har skjønt det er det for lørdag, men hva skjer de andre dagene? no aktivitet da og eller? :)
portene åpnes kl 10 på fredag eller? og stenger 21 på søndag?

#119499  av Christian

I utgangspunktet er det kun Lørdag 13 vi har tilgang til stripa. Om noen føler for å være sosiale på søndag får vi ta det på sparket.

Fredagen regner jeg med at det ikke kommer noen før utpå ettermiddagen/kvelden, og da kommer det sosiale av seg selv.

#119501  av jan-erik

Christian skrev:I utgangspunktet er det kun Lørdag 13 vi har tilgang til stripa. Om noen føler for å være sosiale på søndag får vi ta det på sparket.

Fredagen regner jeg med at det ikke kommer noen før utpå ettermiddagen/kvelden, og da kommer det sosiale av seg selv.
Man har jo muligheten til å rafte like i nærheten, så det kunne jo vært noe utpå søndagen.

#119526  av sw20

komer til å kjøre ræva av alle med gokart!!!!!!!!!!
hehehe :twisted:

#119532  av Christian

Jeg, og sikkert en hel haug med andre her, kommer til å ta deg på ordet :wink:

#119629  av Gjertsen

jeg vet vaffal om Jan-Erik og Arnerebell kommer og ska kjøre gocart, så har ikke jeg no sjangs:p funka dårlig i drammen gitt..

Så der får du konkuranse sw20

#119646  av kaimagne

Jau jau! Da ble det faktisk slik at jeg også kommer oppover til Dagali! Har forhåndsbetalt, selv om det sto frist til 10. juli, så regner jeg med det går i orden! ;)

*glede seg*

#119654  av GT4 CS

Kommer jeg også, så får vi håpe været holder for utendørs soving :)
Betaler vist i porten jeg hehe, litt for mye nuddelspising om dagen her.

#119706  av Dalan

jan-erik skrev: Man har jo muligheten til å rafte like i nærheten, så det kunne jo vært noe utpå søndagen.
Det var et meget godt forslag :)

Får håpe været holder til telt-soving, no mer enn det har ikke jeg tenkt å ta meg råd til hvertfall :o

#119711  av sw20

viktig å fyre litt heheh :twisted:

noen som har dreve med gokart her da=?????? 8)

skal ivertfall bli himla artig å kjøre!

#119716  av Neemi

Hmmm.....litt sent ute der ja, selvom jeg har hatt planer om å dra hele tiden :oops:

Er hvertfall betalt nå, og jeg gleder meg kjempemasse :)
 #120094  av Sandal

Er det mulig å få ta med eigen Go Cart?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13