TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#119577  av DannyBoy

celicat23 skrev:
DannyBoy skrev:
celicat23 skrev:Dro frem litt potetgull, brus, og x-box media player og så WAR OF THE WORLDS. Helt grei film, bortsett fra slutten som var brå og idiotisk. Gir en veldig føelse av at noen gikk tom for ideer og bare sa "nei, vi må slutte av her - finn på noe fort!"
Enig, elendig slutt :x
Var litt spennende en god stund gjennom filmen følte jeg, men når slutten blir så brå og RÆVA blir hele filmen dårlig synes jeg :?
Av nye filmer som er ute nå, så syns jeg det er SIN CITY som er best. Gjennomført film.
Jassa? :roll:
Er ikke filmen litt spesiell?
Tenker da på at det ikke er "vanlig" bilde, men litt mer "tegnefilm-farger"

If you know what I mean :lol:

#119582  av Zepticon

Den er litt speiell jo, men utrolig kul. Minner om Max Payne for dem som har spillt det.
Og den første jæveln som spør om jeg jeg ikke fattet cluet med den filmen ligger tynnt ann... :twisted:

Noen som fatta pointet i filmen da?

#119592  av celicat23

DannyBoy skrev:
celicat23 skrev:
DannyBoy skrev: Enig, elendig slutt :x
Var litt spennende en god stund gjennom filmen følte jeg, men når slutten blir så brå og RÆVA blir hele filmen dårlig synes jeg :?
Av nye filmer som er ute nå, så syns jeg det er SIN CITY som er best. Gjennomført film.
Jassa? :roll:
Er ikke filmen litt spesiell?
Tenker da på at det ikke er "vanlig" bilde, men litt mer "tegnefilm-farger"

If you know what I mean :lol:
Filmen er sort/hvit igjennom hele filmen. Noen farger her og der, men det er minimalt (f.eks rødt blod). Jeg er selv rimelig sær med filmer, så når jeg så reklamen for denne og så det var sort/hvit så bestemte jeg meg for å aldri se den. Men så kjeda jeg meg, lastet den ned, og nå så har jeg tenkt å kjøpe dvd'n når den kommer ut :)

SIN.CITY.DVDSCR.DVDRIP.PROPER.XVID-DiMENSiON er helt tipp topp kvalitet, hvis du har tilgang til å laste ned slikt :)

Det er en spesiel film, ja. Så tror dette er en av de filmene du enten syns er dødsbra, eller så gir du opp halvveis fordi du ikke likter den.

Og Jessica Alba....oooooh....ohhhh...ooooooooh!!! Finnes ingenting mer digg!!!!

#119614  av kaimagne

celicat23 skrev:SIN.CITY.DVDSCR.DVDRIP.PROPER.XVID-DiMENSiON er helt tipp topp kvalitet, hvis du har tilgang til å laste ned slikt :)
Hmm, fant en som het Sin City Barely 18 # 8.avi - er det denne? ;)

#119619  av GT_rider

:(
Satt og bladde igjenom gamle bilder av celicaen min.. Herregud så lyst jeg har til å kjøpe meg en celica akkurat nå :? :D Celica :D En ekte gobil 8) Helt klart :twisted:

#119687  av celicat23

kaimagne skrev:
celicat23 skrev:SIN.CITY.DVDSCR.DVDRIP.PROPER.XVID-DiMENSiON er helt tipp topp kvalitet, hvis du har tilgang til å laste ned slikt :)
Hmm, fant en som het Sin City Barely 18 # 8.avi - er det denne? ;)
Prøv. Du blir underholdt samme hva :) Søk etter TAYLOR RAIN og SOPHIE SWEET også. Da får du enda mer underholdning.

#119717  av bose

weeeeeee
fyller 19 om 28 minutter

#119729  av celicat23

Grattis!

MR AND MRS SMITH var så dårlig at jeg skrudde den av før den var ferdig. Men det var veeeeeeeeeeldig behagelig å se Angelina i dominatrix utstyr hehe

#119730  av Dalan

celicat23 skrev: det var veeeeeeeeeeldig behagelig å se Angelina i dominatrix utstyr hehe
Hoho, nei sier du det :twisted:
Tror fruen skjønte hun ble lurt når hun ble med på den filmen.. 8)

Grattis med da'n bose!

#119774  av celicat23

Dalan skrev:
celicat23 skrev: det var veeeeeeeeeeldig behagelig å se Angelina i dominatrix utstyr hehe
Hoho, nei sier du det :twisted:
Tror fruen skjønte hun ble lurt når hun ble med på den filmen.. 8)

Grattis med da'n bose!
Husker jeg så FROM DUSK TIL DAWN....Hun jeg var sammen med da lå oppå meg og kosa seg mens vi så filmen. Når scena hvor Salma begynner å danse og helle øl nedover benet sitt kom så ville dama kline litt. Jeg dytta hu unna for å se filmen. Var ikke HELT populært det akkurat...

#119803  av kaimagne

celicat23 skrev:Husker jeg så FROM DUSK TIL DAWN....Hun jeg var sammen med da lå oppå meg og kosa seg mens vi så filmen. Når scena hvor Salma begynner å danse og helle øl nedover benet sitt kom så ville dama kline litt. Jeg dytta hu unna for å se filmen. Var ikke HELT populært det akkurat...
Hehe, ikke så vanskelig å bli singel da nei... ;)

#120133  av ina

kaimagne skrev:
celicat23 skrev:Husker jeg så FROM DUSK TIL DAWN....Hun jeg var sammen med da lå oppå meg og kosa seg mens vi så filmen. Når scena hvor Salma begynner å danse og helle øl nedover benet sitt kom så ville dama kline litt. Jeg dytta hu unna for å se filmen. Var ikke HELT populært det akkurat...
Hehe, ikke så vanskelig å bli singel da nei... ;)

hehe... er litt bra gjort av deg også da... hehe... må bare le jeg...

#120181  av Neemi

Nå har himmelen åpnet seg over Oslo og regnet høljer ned.

Jeg og kollegaen min måtte bare ut og danse litt så nå sitter jeg her med en kopp varm te, våt i håret og håper bare at det skal begynne å tordne og lyne snart også :twisted: :twisted:

#120185  av kennethx

Neemi skrev:Nå har himmelen åpnet seg over Oslo og regnet høljer ned.

Jeg og kollegaen min måtte bare ut og danse litt så nå sitter jeg her med en kopp varm te, våt i håret og håper bare at det skal begynne å tordne og lyne snart også :twisted: :twisted:
hihi, regner i bergen også gitt, bombe....men kantinen er stengt på jobb, så må kjøre ut i lunsjen for å handle mat.....tror hekken løsnet i samtlige runkjøringer/utkjørsler.....så kan jo si jeg har vært å danset i regnet jeg også.....danset med bilen :twisted:

#120186  av Turbotrille

Her i Bergen regnet det så jævlig imorges da, at det var helt for jævlig...

Har dabbet av litt nå, heldigvis.

Vil heller ha sommer jeg.. :?
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 1167