TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• katt vs krÃ¥ke

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #119665  av Elzin

hvem er den smarte her?

tok dette bilde rett utenfor huset mitt :P

3 kråker og en katt i treet :)
Vedlegg
kråke 2.JPG
kråke 2.JPG (499.16 kiB) Vist 2346 ganger
itte krasj 042.jpg
itte krasj 042.jpg (371.44 kiB) Vist 2349 ganger

#119722  av Magnus;)

hehe, dyr gjør mye rart :P

hvem vant da? :)

#119746  av Elzin

kråkene hoppet frem og tilbake i treet ganske lenge faktisk.. men til slutt fløy dem. og desverre kom katten seg ned :(

#119815  av Magnus;)

Elzin skrev:kråkene hoppet frem og tilbake i treet ganske lenge faktisk.. men til slutt fløy dem. og desverre kom katten seg ned :(
desverre :P hehe

#119848  av Hyperion

dakar pusekatten... ville leke litt litt med kråkene :wink: Mye moro med katter, har akkurat måtte vaske hele gulvet i kjelleren etter at min ene dro med seg en mus og parterte den med tennene der nede :roll:

#119849  av Hyperion

dakar pusekatten... ville leke litt litt med kråkene :wink: Mye moro med katter, har akkurat måtte vaske hele gulvet i kjelleren etter at min ene dro med seg en mus og parterte den med tennene der nede :roll:

Edit: Vet ikke hvorfor denne ble dobbelpostet. Beklager.. Sikkert gammel nettleser på denne maskina på jobben. Finner ikke krysset for sletting heller!
Sist redigert av Hyperion den 18 jul 2005 19:24, redigert 1 gang totalt.

#119851  av Zepticon

Hyperion skrev:dakar pusekatten... ville leke litt litt med kråkene :wink: Mye moro med katter, har akkurat måtte vaske hele gulvet i kjelleren etter at min ene dro med seg en mus og parterte den med tennene der nede :roll:
Ene katten vår synes vi er så dårlige til å fange mus at hun vil lære oss det... Kommer inn med mus og slipper dem i stua sånn at vi(!) skal lære å fange mus! Eller så gjør hun det på pur faenskap...

#119858  av Elzin

hahaha, du får bare leke med :P ta påd eg noen hansker og fang musen :P

#120210  av Hyperion

Fanken... I dag gjorde katta det igjen.. skikkelig gromt med muserester rundt om... hadde den bare gitt f i å bite i filler stakkaren først.... Så avsluttet katta med å spy på teppet (innhold: skolisse, gras, mat og litt mus), deretter pisset i gangen bare for å toppe det hele... Jeg er glad i dyr, men tålmodigheten kan få seg en prøve :x

#120218  av Elzin

flere som har samme problem som deg :) en på jobben er plaget med mus under sengen..

#120222  av Zepticon

Elzin skrev:flere som har samme problem som deg :) en på jobben er plaget med mus under sengen..
Hehe... Og jeg er "plaget" av mus i sengen... :wink:
Men fra spøk til evolver... Så er det flere ganger at gulvet på rommet mitt (ja, bor enda hjemme hos mamma 8) ) er dekket med fjær, eller pels... Og katta ligger rund og god på senga og vasker seg. :roll:

#120227  av Elzin

hehehe.

du får kjøpe en hel høne, så sitte å plukke den på kjøkkene.. da er sikkert katten misunnelig!!!!!

#120290  av FireFox

Er mere fan av hund jeg da.. katter skriker så j*** om nettene :)