TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Interessesjekk for banetreff pÃ¥ ACR 5-7.August 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #120146  av Wafler

Hei alle sammen.

Jeg skriver her med den hensikt å sjekke om det finnes noen interesse for oppmøte på banetreff på Arctic Circle Raceway i Mo i Rana 5-7.August.

Vi i Club Honda leier banen på Lørdagen og har den da fra 09.00 til 20.00.
I utgangspunktet var dette et rent Club Honda treff men siden interessen hos oss er meget laber ønsker vi å sjekke hvordan det ligger an i TS-ogn (og 200sx-ogn). Vi vurderer altså sterkt å ta inn andre klubber og siden vi vet dere er alvorlig glade i banekjøring må jo et slikt treff være midt i blinken siden det er på den beste banen i hele Norden :)

Vi tar sikte på å opprettholde vår plan med komplett treff-helg sålenge det blir noe av - det er jo noe både TS-ogn og 200sx-ogn også kan bruke denne helgen til.

Så, om dere tror dette er noe å bruke tid på ser jeg gjerne at dere gir tilbakemelding her på forumet snarest mulig slik at vi får diskutert de nødvendige diskusjoner og pratet om dette i Club Honda.

Spør gjerne om dere lurer på noe.

Mvh

#120163  av kennethx

Takk for invitasjonen, for min del blir turen fra Bergen i lengste laget mer en en gang i året (var der på sommertreff i vår). Men kanskje det er noen andre som bor nærmere, eller har mer fritid en meg? :)

#120177  av sindrejl

har solgt bilen da jeg :(

#120193  av blixern

kan slenge med meg ja

#120423  av Kjelliken

:D burde jo være noen gutter oppe i nord som skulle være interesert i det der skulle jeg tro.. kan jo være alle er skrapt for penger..

Mitt års budsjett er nok ikke tilstrekkelig til den turen der. var der oppe i vår med sommertreff og det ga virkelig mersmak. men siden ikke lottoen har helt slått til enda så blir det ikke for min del denne gangen. ser for meg om kansje to år til neste gang. sånn realistisk sett. :wink:

men burde som sagt være noen av de som bor litt nærmere bergen, som burde være litt higen på den der... :twisted:

#120424  av ST205RR

hva blir banekjøringa å koste ?

#120455  av Furinax

sindrejl skrev:har solgt bilen da jeg :(
Har kjøpt bila jeg da:) Mulig jeg får mulighet til å ta en tur oppover. men spørs om mann kan ta seg råa til en såpass lang tur for bare 1 dag ja. må virkelig se ann saken litt.

#120462  av Christian

Ligger ei melding på 200sx forumet om at det er avlyst pga interessesvikt.