Fantare skrev: Flaut og melde seg på utstilling i en helt orginal mr2??Why on earth skulle DET være flaut?!

Fantare skrev: Flaut og melde seg på utstilling i en helt orginal mr2??Why on earth skulle DET være flaut?!
@lpher skrev:Why on earth skulle DET være flaut?!Sant det daMå da være stolt over grombilen din mann?!
Fantare skrev:Har ikke meldt meg på, men skal oppover@lpher skrev:Why on earth skulle DET være flaut?!Sant det daMå da være stolt over grombilen din mann?!
Men er det flere fra trondheim som har meldt seg på utstilling da, litt kjedlig og stå alene kansje
teknikeren skrev:Har ikke meldt meg på, men skal oppoverMeld deg på du og
Fantare skrev:Må man det? Tenkte det bare var å dra oppover jeg...teknikeren skrev:Har ikke meldt meg på, men skal oppoverMeld deg på du og
teknikeren skrev:Må man det? Tenkte det bare var å dra oppover jeg...Må ikke melde seg på nei
Fantare skrev:Regna nesten med et jeg, godt å høre, du kommer?teknikeren skrev:Må man det? Tenkte det bare var å dra oppover jeg...Må ikke melde seg på nei
teknikeren skrev:Regna nesten med et jeg, godt å høre, du kommer?Jeg kommer ja, sitter og vurderer om jeg skal melde meg på utstilling
Fantare skrev:meld deg på!! dette blir rått detteknikeren skrev:Regna nesten med et jeg, godt å høre, du kommer?Jeg kommer ja, sitter og vurderer om jeg skal melde meg på utstilling![]()
Tror det kan være kult og stå atmed andre Toyota OGN folk på lånke
Fantare skrev: Tror det kan være kult og stå atmed andre Toyota OGN folk på lånkeAaaaaaaaaaaand we have a winner!![]()
@lpher skrev:Så ikke Mjølhus noe....Fantare skrev: Tror det kan være kult og stå atmed andre Toyota OGN folk på lånkeAaaaaaaaaaaand we have a winner!![]()
Mjølhus kommer med JDM-Supran sin også. Har i tillegg sendt varsling til Stokvik om at han bør ta seg en tur, men har ikke mottatt svar enda
Poppe1 skrev:Da blir det testing av corolla'n på bane.... endelig...Hei. rå bil du har.. bra det var noen som satsa litt hardt på banen;)
KK-ma70 skrev: Så ikke Mjølhus noe....Han hadde gyldig fravær han